Herman/PietVideo

• Peter

Klopt het dat er niemand van de prikkers afgelopen zondag naar groningen is geweest om naar de 1½ uur durende documentaire van Piet Wichers te kijken.

Het was prachtig met fantastische beelden van de Herman met ferdi karmelk, gerrit veen, ria ruiters, ellen Piebes manuel lopez enz uit 1976/1977 tussen de schuifdeuren met oerversie van One, het in 1980instuderen van No more Dancin enz

Je had er moeten zijn, met veel van bovenstaande personen aanwezig en Piet Wichers natuurlijk.

• @ldo

Ja helaas gemist!!!

Maar in het Groninger museum ook zeer veel materiaal te zien!!

Ook o.a de bovenstaande fragmenten…!!

Gr. Aldo

• Peter

Als t enigzins mogelijk is, zou Piet wichers het uit gaan brengen.

• johan

Dat zou mooi zijn voor ons zuiderlingen,wij hebben toch al genoeg gemist daar in het noorden .

Groetjes Johan.

• Point Blank

Peter (Walr….) Natuurlijk waren er fans. Dat hoorde jij toch ook nadat de band speelde, The Brood Roosters is géén act, maar een stelletje muzikanten die HERMAN tot op het bot kennen en waarderen. Lopez drumde trouwens zéér funky, gek eigenlijk dat niemand van de prikkers hem ooit roemde, speelde leuker dan Meerman, iets minder dan van Boeyen toch. Ellen vond het te gek, en Piet, tja Piet was bijna in tr…. En no more dancin' blijkt toch niet van D.Hollestelle te zijn achteraf. Veel oude en al bekende nummers kwamen voorbij, ook ik was soms verbaast hoor…. Alhoewel ik weet over wie Sweet Crocodile echt gaat…. (Valthermond…… Little Town

)

• Peter

Was no more dancin'trouwens niet van die pik van Have a little faith in me?

Wordt t dit jaar (30 jaar geleden)geen tijd voor een mooie STREET-box met een boekwerkje met interviews met alle overlevenden die bij de opnames waren betrokken,de geremasterde cd en met een tweede cd-tje met outtakes, basisbanden enz.

En niet van dat snelle werk (als die laatste broodbox zonder info, de verschrikkelijke uit de grond gestampte wild romance sounddtrack,the final en al die andere snelle liefdeloze snel geld verzamelaars) maar meer iets in de trand van de vier cd -box uit november 2001 die een wel een mooi voorbeeld is als iets met liefde wordt gemaakt