Updeets

• Jaap S.

Vensz,

Op www.zing.demon.nl zijn onder Herman Brood weer veel updates te vinden op de lijsten van de collexie. Alleen het livemateriaal is nog niet bijgewerkt, wel het vinyl, de cd's, video's, dvd's boeken etc.

Als iemand de single Hou Kontakt voor mij heeft met de ‘tattoo song’ hoes in plaats van de groene kikkerhoes, dan houd ik mij ten zeerste aanbevolen. Ook zoek ik nog de IJslandse persing Härmon Bröd ante Völde Fökbände.

De nieuwsrubriek update ik niet meer en haal ik mogelijk binnenkort weg ivm ruimtegebrek op de server.

Vandaag zag ik bij iemand thuis nog een echt schilderij van Herman uit 1988. Mooi hoor. Doet niemand hem na. Al proberen ze het wel.

Kijk trouwens onder Cartoon Moon ook nog effe naar mijn laatste cartoonsz.

Paaaaaaaaa,

Jaap

• @ldo

Hey Jaap waar laat je toch al die spullen man!!!

Ha ha ha …..

Houdt dat dan nooit eens op !????

Wel leuk op te zien waar de LP's & singles van Herreman allemaal zijn uitgebracht…..

Heb wel een Groenlandsche persing van “Herman Smurrebreut met piskefleut”…live in Kalaallit Nunaat,

Maar die heb je vast zelf al!!

Groetn: Aldo

• Marita

Over updeets gesproken….

Ik was mijn mp3 aan het herladen, behalve de Broodsongs, die blijven er altijd op staan, en toen dacht ik ja… zouden er nog songs zijn die nooit uitgegeven zijn?

Die wel bijna op een elpee of cd hebben gestaan, maar net niet??? En zouden die uitgebracht kunnen worden?? Ik hunker (..) naar wat nieuw geluid van Brood himself… en zou het verkoopbaar zijn , zo'n cd oude/nieuwe/onbekende nummers… misschien zit de klad er een beetje in na de film. Maar er is toch een vaste Broodkliek,of zijn dat er te weinig… enz enz… dus ja… updates…mijn mp3 wordt voorspelbaar zo..:)

Enjoy the weekend!!

Marita

• Hans

Jawel die zijn er, ik heb er zelfs eentje thuis op de Harddisk, dus een originele 24 sporen studiotrack. Ga daar in de toekomst wel iets mee doen.

Groet Hans…..

• BEN

Hoi hans

Welke song is dat ?????????

• Richard

Ik heb nog een orginele sound cheqk uit 1984 in de koog in Noord Scharwoude

Gr Richard

• BEN

Hoi

Wil je dat e.t.v ruilen tegen een anderen opnamen.Richard schreef:

>

> Ik heb nog een orginele sound cheqk uit 1984 in de koog in

> Noord Scharwoude

>

> Gr Richard

• Richard

Wat heb je te ruilen ????

De soundcheqck staat op DVD samen met de bombita,s als ik het goed heb Lia of Lis v,t Schip en G Karlsberg de kale

• BEN

Mail me maar.

• BEN

ciao-monkey@planet.nl