Atelier Herman

• KEES

Komt het complete atelier en alle toebehoren van Herman nu weer terug naar Dante of verdwijnt dit stapsgewijs bij het grof vuil?

• Hupie

Grote kans ja, zou jammer zijn, ik weet nog wel 'n prima bestemming……..!

• Marita

Als ik het gedurfd had had ik allang iets meegenomen uit het atelier, maar vroeger durfde ik niks te pakken, en nu nog niet… eeuwig zonde, Als ze het wegmikken , gooi maar bij mij in de tuin dan aub., ik zet het op mijn schoorsteenmantel, echt.

Marita

• KEES

Tsja, komt Koos er toch mooi van af op deze manier, want stel dat ie het had leeg geruimd zonder dat het naar het museum zou gaan…..nu met als dekmantel “het museum” is de bovenverdieping toch mooi leeg…..

Maar laat ik niet speculeren, ik geloof dat hij alles gewoon weer in originele staat gaat herstellen en dat het weer volledig in originele staat wordt teruggebracht Tenslotte gaat het om Herman!

….Ik denk dat Koos het weer helemaal opbouwt in Dante, hij kan eigenlijk niet anders…zou een beetje raar zijn , heb je net een film gemaakt over Herman, in elk TV-programma je enthousiasme, en liefde voor Herman betuigt, gooi je alles in een container…Nee dat doet Koos niet,….want koos wil dat Herman voortleeft. Zijn maatje, zijn gabber, Bloodbrothers…..dat doen Rock ‘n’Roll maatjes niet…..nee, ik weet zeker dat het atelier in Dante weer opgebouwd wordt.

Anders voel ik me genaaid!

Dan was alles nep, en dat zou @!#$ zijn.

• ronaldo

aloha vrienden!

ik lees de telegraaf en het groninger dagblad.

coach heeft in de telegraaf op zaterdag en zondag een kunstadvertentie op de speurders pagina en.daar staat in vermeld dat alles weer op de oude plek staat en dat er in die twee en halve maand dat de hele handel daar in het groninger museum stond er vijf en vijftig duizend (55.000) bezoekers zijn wezen kijken….

een ongekend hoog aantal er moesten soms 2 kassa's worden geopend om de bezoekers binnen te laten. (dit stond ook in het groninger dagblad.)

gr.r

• Patty

Het Herman Brood Museum Hupie? ;)

• Hupie

Yep ! ;-)