Remastering my ass

• Erik

Kan me hier helemaal in vinden. Koos Parker. Aapje dood en flink geld verdienen. Schandalig 450 eurie voor een echtheidscertificaatje. Verder dan nog die Koos film geregiseerd door koos himzelf! Leve Herman!!

• Sleepin' Bird

Ja, dat is dus wel iets om commentaar op te leveren, dat gaat ten koste van alles en iedereen.

• @ldo

Ja …..Jaap joe hebt helemaal gelijk…

Een slordige haastklus……dus.

Ik kon wel gelijk horen dat er wat met die opnames was gebeurd…..maar die tikken etc…..had ik nog niet opgemerkt…..(cd's zijn gelijk de kast in gegaan)

En titels goed schrijven….daar hadden ze na zoveel jaar mooi mee in de herkansing gekund…..jammer!!!

Maar zo iets goed doen…als remasteren….. en er iets leuks van maken dat moet je met liefde en interesse doen……Daar moet je niet voor bij BMG zijn denk ik….of die mannen moeten gewoon mensen inhuren die dat wel graag zouden willen doen…(ken er wel een paar….en eh geld speelt geen rol…ha ha ..es muss nur…)

Ik bedoel maar….dit was niet nodig geweest

Gr. Aldo

• Jaap

Right Rob,

Mij stuk is ook NIET bedoeld om de familie of het management in een kwaad daglicht te stellen. Het gaat mij om de manier waarop er met de MUZIEK wordt omgegaan. Ik kan me niet voorstellen dat familie of management daar al te veel mee te maken hebben. Mocht ik die suggestie hebben gewekt, dan vind ik dat jammer.

Groet,

Jaap

• Fresh Poison

Ohhhh I siiiiiieeeee

Ik dacht dat het altijd….allemaal de schuld van Sleepin' Bird was joh!!!

Die foute…(geen) remaster…..de flop van de Film…

En nu ook de flop van de DVD…..!!!??????

Ha ha ha ha …..Ik dacht dat zij erachter zou zitten???

Het is wel makkelijker wanneer het haar schuld is toch????…of die van Koos…of die van Xandra……mag ook!…oh… Blokker was ik vergeten…Die “Geert Blokker” is ook niet te vertrouwen!!! Heb hem ook nog nooit bij een optreden gezien!!!

Er moet toch gewoon iemand schuld ergens van hebben….das veel makkelijker/beter!!

Onze schuld is het in iedergeval niet!!!!

Kunnen wij er wat aan doen??????

Ik heb helemoal niks doan!!!….en doe ook nooit wat!! ha ha ha ha

We zitten er allemaal maar mooi mee!!!

Nu blijkt het gewoon BMG te zijn!!!! Maar….wie is dat dan?????

Ken hem niet……is vast ook geen Brood fan!!

• Hupie

Ik heb 't hier niet over die releases……..!

• Hupie

en ook niet over Koos….

• Mario

BMG doet zoiets niet in zijn eentje lijkt me zo. Ze zullen ongetwijfeld instemming hebben gevraagd aan degenen die Herman's rechten in handen hebben. Als die hun akkoord hebben gegeven, dan zijn ze medeplichtig aan de “geremasterde” CD-box. Jammer maar helaas…

• BEN

Is het niet die x factor jury H J SMITS ( die grote brood fan)

• KEES

…..ja daar worden we stil van …….

Never seen

Never heard