wild romance 'THE MOVIE'

• janny

Daniël Boissevain (Wilde Romance)

liet in de categorie beste acteur Frank Lammers (Nachtrit) en Matthijs van de Sande Bakhuyzen (Afblijven) achter zich1

Dat gebeurde maandag j.l. in het Amsterdamse Panama, waar de Rembrandt Awards werden uitgereikt.

De filmprijzen werden tien jaar geleden voor het laatst uitgereikt. De Rembrandt Award is de enige Nederlandse publieksprijs voor de (inter)nationale filmwereld.

Een vakjury stelde vooraf een lijst met namen in diverse categorieën samen, waarop het publiek kon stemmen.

In elke categorie ging een prijs naar zowel een Nederlandse als een buitenlandse filmster of productie.

Het Nederlandse publiek koos Johnny Depp tot beste buitenlandse acteur voor zijn rol in Pirates Of The Caribbean: Dead Man's Chest

gr janny

• Sleepin' Bird

Zo…….dat is best verrassend gezien het feit dat de film bioscooptechnisch behoorlijk geflopt is! Te gek voor Daniël trouwens!

• ingrid

Nou,

wat leuk zeg!

dus ook nog een stuk erkenning voor

onze lieve Hermannnnn !

x

• janny

top!!

dat zal Herman helemaal te cool hebben gevonden,

Daniel van harte.

gr.

ronaldo

vanavond (woensdag)nogmaals te zien op rtl 5 om 00.00 uur

• berend

janny en ronaldo bedankt voor de tip.

wij gaan kijken!

B.

• Jan

Ik heb deze drie films gezien en als Brood fan moet ik zeggen……WAT EEN ONZIN!!!!

Frank Lammers speelt vele malen beter dan Daniel, in een veel betere film.

Matthijs van de Sande Bakhuyzen is ook een compleet andere klasse dan Daniel.

Jan

• henky

BROODFAN………??!!

wat een onzin….

• Harry

heeft niks met de kwaliteit van zijn ‘fan-schap’ te maken, meer een kwestie van smaak. Ik heb trouwens genoten van de film, al dan niet historisch correct.

• Sleepin' Bird

Het is een ‘publieksprijs’ jongens, er is dus door mensen beoordeeld die als publiek hebben gekozen voor Daniël en dat is toch gewoon hartstikke leuk voor Daniël?

• lizz

ja!

Het is een ‘publieksprijs’

dus gekozen door de echte doorsnee fans van Herman Brood!

fans ,die niet op elke slak zout leggen

ook ik heb genoten van de film WILD ROMANCE

Herman zou er ook niet vies van zijn,

ik bedoel dat Daniel als Herman Brood die prijs heeft gewonnen.

Top hoor!!