Yellow

• Marita

Morgen Yellow Pearl in het Rockcafé van Noordwijk,… woeowieee… ga er wel even heen… zijn er nog meer van jullie schoffies aanwezig??

Greetz, Marita

• Harry

heb ze een tijdje geleden in Utrecht gezien, best een geinig bandje. Ik dacht dat Gus Genser bij ze drumde, maar die was er toen niet bij. Alweer vertrokken?

Noordwijk is me iets te ver weg trouwens.

• Marita

Well i was there , en het was een hartverwarmend optreden, elke keer dacht ik "dit nummer had van mij wel naar 10 minuten uitgebouwd mogen worden:) ',

Guzz was er en we had a little chat en ik heb een gesigneerde cd, woewie!!!!!

Noordwijk was in getale uitgelopen voor het optreden, het is een blowend rockcafe en ik vond de opkomst wel goed, toch?

xx,Marita

• Joh.....

Let's blow Noordwijk van de kaart !

• ezra

hallo,

misschien is het voor Guzz wat om bij KANE te gaan drummen.

martijn bosman is daar weg.

dan zit ie meteen weer aan de top.

want daar hoort ie

groetjes,

ezra

• Marita

Hoi Ezra..

Misschien zou Yellow Pearl wat meer aan de top horen, zou ik eerder zeggen, ze hebben een hele warme rocksound !!!! Kane is wel goed maar veel te eentonig !!

• ezra

marita,

als je als band het almere strand vol krijgt met 32000 man, dan ben je volgens mij top.

maar ieder zn smaak.

ik vind yellow pearl ook ok, heb ze een keer of 6 zien spelen.

als ze hier in de buurt zijn ga ik er heen.

natuurlijk om guzz te zien spelen.

denk dat ze alles groter moeten aanpakken, maar dat is natuurlijk moeilijk.

groetjes,

ezra

• Marita

Lieve Ezra,

De meest vreselijke bands krijgen een stadion vol, dan zegt mij niet zoveel hoor…

En Kane vind ik wel goed, maar eenzijdig.. en Yellow Pearl… de meeste nummers leer ik nu net kennen, en de zang en de soort nummers ligt me gewoon : )

Greetz,Marita