Geen nieuws goed nieuws ?

• Spitsz

Marita,Jaap,Tom,ronaldo,Gerrit,Point Blank,agnes,johan,Franka,jerry,@ldo,Lia,Harry,Marco,bert,Hupie,Mario,Hans,Patty,Lou,Johan de Champs,bartelt,Rob,bert,janny,Fresh Poison,Paulien,Erik,Richard,anneke,ezra,kickthebucket,Felix,wouter,BEN,Sleepin'Bird.

Is er dan helemaal GEEN nieuws ?

• Marktplaats.nl

Nieuws is er weinig te melden.

Wel kan ik jullie een uurtje bezighouden met Marktplaats.nl.

Typ bij zoeken in het woord: Brood en daarna alleen de rubriek “schilderijen”, dan krijg je 7 blz. met werken.

Van al die werken die als “origineel schilderij” worden aangeboden zijn er 15 goed waarvan zelfs enkele Thai doeken, de rest is allemaal vals.

Zo gaat het al ruim 3 jaar!

We hebben het nu over ruim 2000 valse werken!

Wie gaat hier wat aan doen, of gaat Hermans erfgoed naar de klote, of is het al zo ver???

Wie het weet mag het zeggen .

• Jaap

Right!

Zie ook ebay, waar de koninginnehoofden om je kop vliegen. Al die valse troep is echt om te kotsen. En er worden duizenden euro's mee verdiend, ook met ‘tekeningen’ die de een of andere dr*pl*l voorturend aanbiedt.

Kijk ondertussen wel op youtube, want daar zijn een paar heel mooie live opnames van Herreman geuploot! Die geven je weer even dat gevoel van met je buik tegen het dranghek, handdoekje op de piano, fluitje van Koos en gaan!

Verder geen nieuws nee, maar we hebben nogal een jaartje achter de rug…

Het wordt keihard terugkijken de komende tijd…

Jaap

• Marita

Beste Spitz,

Het nieuws wat ik heb is dat Herman steeds Lichtere Regionen ingaat, waarvandaan hij samen met vele anderen vol mededogen en met één gezamelijke glimlach, kijkt naar ons geploeter hier op aarde………………het is dat je het vraagt……..

Kijk je wel eens bij HermanBroodMuseum voor het nieuws dan?

Groetkes,

Marita

• agnes

nee helaas

kijk elke een paar keer naar deze prikbord

voor weer wat nieuws

maar het is erg rustig geworden hier.

ik ga me nu verheugen naar arrow classic rock

ze hebben nu een leuke bezetting.

ben nog aan het afwachten wat er allemaal bij gaat komen

gr agnes

• Hupie

Nou…dan gaan we ‘t nieuws zelf maken ! Heb je ’t gehoord….Xandra Brood gaat samenwonen met…..Jawel… Gerard Joling ! Dries Roelvink komt binnenkort met de single “ Doop zuigt ” dit als eerbetoon aan Herman, waar hij 'n enorme fan van was ! Vader Abraham daagt de erven Brood voor de rechter… volgens hem heeft hij de rechten op “Never be clever ”.

• agnes

oud nieuws.

heb jij een oud roddel blad hupie

• Lia Westerneng

Hoy Spits

Goed bericht bij Koos staat alles op zijn oude plaats waar het hoort,of het niet in het Groningermuseum was

Slecht nieuws ergens anders zag ik ook veel nep Brooden

Grrt Lia

• @ldo

Ik heb vandaag mijn CHA CHA shirt aan!!!!

Staat zeeeeer charmant by the way!! (volgens mijn vrouw dan)

Thin Lizzy (die in Lochem 1979 niet kwam opdagen) speelt op het Arrow Rock….maar ook tijdens de TT nacht in Assen (29 juni)

Er zullen ook nog wel kaartjes voor de Stones zijn….( 8 juni )

Heeft Herreman toch ook wel veel van gejat…

Lou Reed (andere held van H.B.) komt op 20 em 21 juni naar Amsterdam.

Speelt hij nummer van het legendarische “Berlin”album.

Ga nu koffie drinken uit mijn Herman Brood kopje!! Heb het hard nodig….!!!..misschien kan ik vanavond maar beter eens vroeg onder mijn Herman Brood dekbedje gaan liggen…!! (kan ook helpen)

Gr. Aldo

• Patty

Voor nieuwtjes HB en alles wat daar om heen hangt is te vinden op ons forum!

Even een nickname bedenken en een wachtwoord…en je bent binnen;)

http://hermanbrood-museum.nl/phpbb

Fijne dag !

Groetjes

Patty