Geen nieuws goed nieuws ?

• Lou

Nee inderdaad weinig nieuws, behalve dat door het mooie weer het gespreksonderwerp Herman veelvuldig voorbij komt op mn werk - door tattoo en shirtjes e.d.- das dan wel weer grappig. Veel anekdotes, maar goed in hoeverre ze waar zijn, das de vraag natuurlijk. En dat ie gemist wordt, das ook geen nieuws meer…

• ezra

hallo,

weinig nieuws.

af en toe mn brood shirt aan

en een mooie brood trommel gekregen.

iemand vond er niets meer aan.

misschien op konninginnendag naar yellow pearl op t rembrandsplein.

maar ja moet ook nog werken.

wel een goede reden om te laat te komen.

groeten,

ezra

• Franka

Yellow Pearl speelt op het Thorbeckeplein om 11:00 uur….

Groetjes,

Franka

• Harry

ik heb nieuws: gisteren speelde Michel van Dijk met Erwin van Ligten in het Oude Pothuys, met Kim Haworth op drums, en uw aller Rudy Engelbert op de bas.

Wat een band!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Franka

Rudy is te gek!

• Francisca

Ja goed was het he, ik wist al dat Erwin van Ligten kwam, heb maanden lopen zeuren bij de uitbaters van 't Oude Pothuys wanneer ze nou precies kwamen maar ik wist niet dat er een Brood Bassist bij zou zijn. GAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!!

Wat een gitarist die Erwin, echt geweldig. Wie weet wanneer ze weer optreden, of wanneer Erwin van Ligten weer optreedt? (niet die tour met de alesi brothers, heb ik geen belangstelling voor).

• Harry

ik zal eens gaan googlen op ‘Erwin van Ligten’, die gozer is inderdaad erg goed, had m ook al eens in het Pothuys gezien met Erwin Nijhof, die vroeger bij de Prodigal Sons speelde. Was uiteraard ook een geweldig optreden.

Dus ik hou ze in de gaten!