cursus

• otto

Hoe maak je een hit?

Herman legt het uit:

http://weblogs.vpro.nl/radioarchief/2007/05/31/herman-broods-muziekcursus/

• Spitsz

Hallo Otto,

La ma lullu…

't gaat dit keer nie over hen maar over Herman.

Dus, geen reactie !

Stelletje egotrippers !

We gaan hier heen, we gaan daar heen en alleen om onze smoelen te laten zien !

Zogenaamde Broodfans ?!!!

Kaartjes voor hier, kaartjes voor daar, allemaal gelul natuurlijk.

Niet dat wat jij ingeleverd hebt uniek is , maar om nou totaal te negeren…

Bedankt Otto, ik weet nu dat het egotrippers zijn.

En leg maar eens uit dat het niet zo is !

Spitsz.

• kick the bucket

Nou Spitsz,

Dat ben ik niet helemaal met je eens hoor.

Het kan zijn dat je het fragment bv al lang kent.

Ik weet het niet omdat ik op mijn gammele computer flash en Java mis en het daardoor niet kan openen. Ten tweede denk ik dat het het fragment is waar Herman uitlegt waar die het vandaan heeft en over Nooit meer terug naar die rotschool en van Oekels manier van zingen heeft.

• @ldo

Nee….“ Born before my time”..

Wel leuk…hoor!!

Gr. Aldo

• @ldo

Sorry….3 afleveringen….

Wie kan daar MP3 van maken of op een cdtje zetten??

Gr. Aldo

• Sleepin' Bird

Ja Spitsz, beetje kort door de bocht, maar geeft niks hoor. Is overigens een te gek filmpje (kende het al) en tof idee @ldo!

Groetjes,

Franka

• otto

wat een stelletje eikels zit hier toch.

Laatste keer dat ik wat gepost heb.

Nou ja, sterkte ermee.

Ik ben weg.

• Ruud

Jammer Otto ik heb genoten! Herman op zijn best!

• Hupie

Otto,

Dat hier 'n stelletje eikels zitten is alom bekend, toch ?!

Neemt niet weg dat ik zeer in m'n nopjes ben met dit bijdehandjesforum…..

Het blijft lachen hier met al die namaak rockandrollers, topfotografen, journalisten en wat weet ik voor ‘n “ Herman close friends ”……. me reet, stelletje lullo’s !! Oeps….ik heb 'n kaartje voor 11 Juli…@!#$ toch op met die schijnheilige kutzooi !

Zolang je nog ‘n kaartje moet kopen ben je nix meer dan ’n zielige groupie….gewoon om de zaal te vullen..me @!#$, als ze echte Herman Brood fans willen dan weten ze die wel te vinden !!

• otto

Als er hier eens écht wat gepost wordt over Herman (zijn muziek, zijn kunst,….) wordt er niet op gereageerd maar als de tante van de achterneef van de buurvrouw van Xandra jarig is staan ze allemaal vooraan om via dit forum hun welgemeende felicitaties over te brengen…..

Jammer dat er geen serieuzer forum is om de gedachte aan Herman levend te houden.

Hè nu laat ik me toch weer verleiden om te reageren. Waarom toch? Het is het niet waard. Dit was dan echt de laatste keer.