Hilton 6

• Marita

Hi…

Ben weer als eerste thuis zeker… de rest is naar Dante, met SBS6 erachteraan…

en dan nog naar de bieb vanavond… veel plezier Ezra en Lia .

We hebben Rob en Franka gemist en kijken jullie wel even om 19.00 naar het verslag op tv?

Liefs, Marita

*** Herman i love you ***

• Sleepin' Bird

Ik was er wel maar niet bij het Hilton, daar had ik na 6 jaar niet zoveel zin meer in. Ik ben wel even bij het graf geweest en in het atelier waar ik direct werd ‘overvallen’ door SBS6. Ik schijn ook nog 15 seconden op tv geweest te zijn, heb het zelf niet gezien.

Het feestje in de Bieb was wel te gek trouwens. Leuk om David en Dany weer samen op het podium te zien!

Ik heb Rose en Rob ook gemist. Ik dacht dat Rose zeker zou komen en eigenlijk Rob ook, maar goed, die hadden misschien andere dingen te doen, dat kan natuurlijk ook.

Groetjes,

Franka

• kick the bucket

Rob zit tot zijn oren in de verhuizing en om op schema te blijven, was het niet mogelijk om naar Amsterdam te komen. Wel jammer, maar helaas.

Tijdens het tapijt in stukken scheuren, heb ik wel aan Herman gedacht.

• Marita

Ja okee is ook leuk … verhuizen… ben er dol op … vooral op weggooien …

Ja heb je gezien op tv en ook Johan en zijn vrouw ( was toppie!) en natuurlijk Ezra en zijn inmiddels wereldberoemde t-shirt. 's Avonds was wel maar een héél klein stukje met Xandra over de bieb… maar ja.. toch wel wat Herman hier en daar en mijn 2 witte rozen staan stevig in de heg van het Hilton en zo is het goed.

Greetsz,

Marita

• johan

Hoi Marita

,was het leuk ja?

Wij hebben het zelf niet gezien en meerdere niet denk ik.

Het is ook geen tijd om tv te kijken en veel bijzonders hadden we nu ook niet te vertellen.

Leuk jullie weer gezien te hebben en tot volgend jaar maar weer bij het hilton,proberen we het weer om je weet wel.(Huppie ook?)

Oja en Lola was voor 3 maanden ergens in het buitenland hoor ik.

Groetjes Johan.

ps en als je de volgende keer in Baarle-Nassau komt moet je het wel even laten weten,kunnen we samen een stevige borrel drinken

• Marita

:) Johan, ja maar het is gewoon leuk om jullie op tv te zien… okee dus Lola is ergens anders… hier zijn nu de strandfeesten, je kunt over het strand slenteren van tent naar tent en overal is een band aanhet spelen en aan het eind van het strand is een podium met een deejee… ik ben er met mijn zoon heengeweest en dat is ook weer een hele ervaring. voornamelijk ben ik gewezen op de vele , volgens hem.. mooie auto's die er reden en stonden.. en dan vuurwerk.. mijn 2 dochters hangen er ook ergens rond..

Baarle zal wel weer even duren voor dat ik daar kom , maar als ik erheen ga.. zal ik het melden, dan kun je met mij en 2 vriendinnen op pad :)

Groetjes

Marita