wat een aanfluiting - Biblio optreden

• Rob

Gisteren in de nieuwe Bieb geweest en de opening meegemaakt van het plein :

dat was leuk allemaal.

Het optreden van de “broodnodig-band” was écht top, goede zanger, goede band en goede backingvocals.

Daarna dus de overgebleven Romance-band ed leden…..

Hoe kan het dat zo'n Manuela Kemp überhaupt achter een microfoon wordt gezet ?? Lekker wijf, dat zeker, maar zingen ??? No way !!

En dan die “ouwe grijze man” !!!

Who the hell is this ? Waarom halen ze die vent steeds tevoorschijn tijdens tribute optredens ed van Brood ?

Dit vind ik gewoon een belediging naar Herman toe.

Zo ongelofelijk slecht als die vent daar staat te kreunen, niet te geloven !

Hoort niemand van de bandleden dat nu, of vind men het gewoon zielig ofzo ?

Ik hoor duizend keer liever die zoon van Herman zingen dan dit geval.

Het was dan ook een aanfluiting van jewelste want het bracht het nivo van de avond omlaag. Jammer jammer.

Gelukkig dat één van de achtergrondzangeressen die ‘kale’ weer naar voren haalde zodat het toch nog wat werd met dat optreden.

Repetitie of niet, je hebt talent of gewoon niet.

Nou die ouwe en Manuela moeten gewoon in het vervolg lekker met een drankje langs de kant gaan hangen.

Ik vind Manuela als presentatrice écht goed en ik heb geen hekel aan haar, maar zingen, “stop ermee schatje”…

Okay en toen kwam Deelder….

Toen zakte de pudding helemaal in elkaar en liep de zaal volledig leeg.

Beetje jazz-plaatjes draaien, en dat was het dan.

Een saxofonist waar geen microfoon bij stond dus liep hij maar een beetje heen en weer te blazen op zijn saxie.

Het geheel verveelde enorm en ben, toen ik nog bij de laatste 10 hoorde, maar weg gegaan.

Een anti-climax van jewelste….

Hoop dan ook dat de echte bandleden mét talent gewoon weer doen waar ze goed in zijn : muziek maken, rock 'n roll !!!

Laat al die vage gasten er buiten en maak muziek.

Ik ben mijn eitje kwijt.

En nu gaan er een paar roepen dat het allemaal GEWELDIG was.

ja daaaaagggg, welterusten dan.

Robbie

• kick the bucket

En toch had ik erbij willen zijn

Groeten andere Rob

• Hupie

Wie bedoel jij met die “ouwe grijze man” ? Toch niet Cees Meerman mag ik hopen !! Herkende je ‘m niet ?? Tsjongejongejonge…..wat ’n fan !

• Marco

Kees is een fantasties zanger, eentje met soul en een mooie doorleefde stem!

• Sleepin' Bird

Ja, hij bedoelt Cees en Cees had een griepje achter de rug en was zijn stem nog een beetje kwijt vandaar dat het niet helemaal klonk zoals normaal.

Manuela kan overigens wel degelijk zingen en is een hele goede vriendin van Xandra en het was tenslotte toch het feestje voor Xandra en de overige familieleden.

Het was gewoon een mooie avond.

Franka

• Ton

.Kees Meerman.

Zo'n plaat als shpritz wat een geweldige inventieve drumpartijen.

Hij heeft er zeker aan bijgedragen dat dit een van neerlands beste rockplaten is geworden, evenals Danny, en Freddie & Herman natuurlijk!

Gezegend met een schitterende soul stem.

Diep respect Kees voor wat je hebt gepresteerd en presteert.

Pas goed op jezelf.

Wat Herman betreft er is in Nederland maar 1 zanger die mij echt raakt en velen met mij, met alle respect voor alle andere brood bands, en dat is Johnny B. de zanger van The Brood Roosters/Point Blank.

Bij andere bandjes is het toch vaak mmm net niet, maar natuurlijk leuk dat het repertoir gespeeld wordt en blijf dit ook doen zou ik zo zeggen.

Jongens en meisjes heb respect voor elkaar en geen kinnesinne, want het is al zo'n puinhoop in de wereld.

Gegroet Ton

• robbie

Ik heb respect voor alles en iedereen maar waar het mij om gaat is dat het jammer is dat er mensen als leadzanger of zangeres worden neergezet die gewoon niet (meer?) goed genoeg zijn.

Ik kijk bij een concert ook naar kwaliteit.

En wat betreft Manuela, leuk mens, dat zei ik al.

En Cees Meerman, zal vast ooit een top-soulzangstem hebben gehad, en heeft veel betekent voor van alles en nog wat, maar kom op Sleeping Bird, ik hoor hem ook niet voor de eerste keer, en Manuela ook niet.

Dit heeft weinig met een griepje te maken.

Maar ja ik verwachtte dit soort antwoorden al, dit zijn de échte fans van alles wat maar met Brood te maken heeft, en dan is dat misschien een beetje lullig om te lezen. Ik vond en vind Brood geweldig, en alle muzikanten die ik gisteren gezien en gehoord heb ook helemaal te gek.

Ik was met een aantal vrienden van me en die waren ook lichtelijk in shock door de kwaliteit van Cees en Manuela.

Maar goed, meningen verschillen nu eenmaal en dat mag toch?

Heeft niets te maken met geen respect hebben voor iemand.

Aju

• Ruud

Ben ook al heel wat keren teleurgesteld in Cees. Te dronken om te zingen wat mij betreft respect voor datgene wat hij ooit heeft gepresteerd maar thuisblijven of nuchter!!

• Hupie

Moraalridder !!!!!!!!!

• Sleepin' Bird

En dan ga ik toch nogmaals benadrukken dat Cees deze keer echt niet dronken maar gewoon nog flink verkouden was.

Ik was zelf de eerste om te roepen dat het genant was hoe Cees indertijd in de Maloe Melo op het toneel stond maar laten we geen oude koeien uit de sloot halen.

Het was een feestje voor de fam. Brood en die hebben hebben het volgens mij enorm gewaardeerd allemaal en daar gaat het toch om?

Franka