wat een aanfluiting - Biblio optreden

• Hupie

Nou…volgens mij haal je die ouwe koeien er toch weer uit met dat gezeik over Maloe Melo……..

• Hans

Wie waren de achtergrondzangeressen?

• Dirk

Tja, Sleeping Bird……

Nee die zal eens een keiharde recencie geven, ze kijkt wel uit, als ze allemaal in een hoekje zitten te schijten vindt ze het al geweldig!

Maar ja ze wil er maar tot aan d'r elleboogjes in blijven hè….wees nou es eerlijk..

Waardoor het komt, komt het maar sommige artiesten (die ooit een wereldprestatie hebben neergezet) gaan nou eenmaal te lang door…en soms kan het net en soms moeten ze gewoon kappen, dan blijft de goede herinnering hangen en het respect ook!

Ik ben er zelf niet geweest , dus oordeel ik niet. Maar ik vindt dat “Rob” een eerlijk verslag van deze avond heeft geschreven, en mogen er opeens géén oude koeien meer uit de sloot worden gehaald, waarom niet? Omdat het toevallig slechte koeien waren?

Kom op mens…open je ogen, en vooral je oren!

• Hupie

Dirk,

Die slapende vogel geilt ook op negatieve berichtgeving, zolang ze maar de aandacht krijgt, dus…..genoeg over die slijmmuts……

Wat je schrijft over mensen die te lang doorgaan klopt in veel gevallen maar ik vind het in ‘t geval van Cees niet van toepassing…..Die goser is nog steeds zéééér de moeite waard om naar te luisteren, en te kijken ook trouwens, puur natuur !! ik was er ook niet daar in A’dam ( mij zul je never nooit meer zien bij dit soort van zogenaamde Herman herdenkingen…ik heb m'n broek nog vol van de premiére van Wild Romance in Paradiso….ongelooflijk,….Danny de Munk op ‘t podium…en dan heb ik ’t niet eens over de genodigde gasten in de zaal…..de enigste die ik niet gezien heb was Mart Smeets…..) Sorry…ff to the point….Cees had z'n dag mischien niet, kan gebeuren toch ?! Ik heb 'm laatst nog in Gorkum bezig gezien en dat was gewoon kippe(n)?vel………

• Ruud

Dacht t jij niet meer ging!!

• Hupie

Sorry ?

• Hupie

Oooh….nu snap ik wat je bedoelt met…“dacht dat je nooit meer ging”. Je bedoelt dat ik wél in Gorkum was….toch ? Gorkum was iets geheel anders, daar was ‘n expositie van een of andere galerie…en nu komt ’het….i.s.m. het hermanbroodmuseum….jaha….daar ga ik wel naartoe…toevallig wel ja, en wil je ook weten waarom ?!……… Omdat die mensen puur en alleen met Herman bezig zijn en er geen slaatje uit willen slaan, niet zichzelf op de voorgrond plaatsen, mensen die Herman wel begrepen. Dus Ruud….het is natuurlijk wel leuk om spitsvondig te zijn, maar euh…eerst ffffffffff nadenken, en niet meteen zo bijdehand willen reageren !

• Marita

Het verschil tussen een ‘clean’ optreden en een ‘rock ’n roll' optreden vind ik ook nogal…. bepalend… oftewel: is het voor de landelijke pers of is het een echt optreden omdat dat het leukste is wat er is? en dan proef je toch wel heel iets anders. De Munk was voor mij ook een ultieme afkraker, een emmer koud water over je heen …. en Maloe Melo deed mij weer teruggaan in de tijd, vroeger was het daar ook altijd zo, een beetje een zooitje, goede muzikanten,… goede muziek… veel drank enzo… en ieder in zijn waarde laten… hoe dan ook…

daarentegen zijn er natuurlijk genoeg ‘cleane’ mensen op de wereld die zich niet thuis voelen bij zo'n zooitje, en kunnen genieten van een de Munk…

de clou wordt dus… oordeel je dan over iemand anders of laat je dan na… wat maakt het ook uit, ze hebben beiden in hun eigen belevingswereld gelijk,… denk ik..

Enjoy the weekend!!!!!!!!!!!!!!!!

Marita

• marie

HERMAN LEEFT……….!!

• Hupie

Marita…….euh…..tja…..daar heb je eigenlijk wel gelijk in !