Gigs 3 x

• The Brood Rooster

Hé Ton, bedankt voor je commentaar, (—.speed.planet.nl) echt tof voor je bijval hoor. Dat waarderen we echt. A.s weekeinde kun je ons zien en horen op: http://www.myspace.com/thebroodroosters

Maar kijk even op, http://www.myspace.com/thebroodroosters zonder reclame te maken, want het is daar al druk genoeg, yust passin' by like a Sleepin' bird.

• Mario

Kan me wel aansluiten bij Ton, heb er ook niet zo'n moeite mee om te lezen waar jullie optreden, mag de band graag zien & jullie doen het gewoon hartstikke goed, Herman zou het allemaal prima hebben gevonden. Overexposure?, voor Herman was het never enough.

• john

jongens/meisjes gewoon alles hier vermelden svp

alles wat met of over herman te maken heeft

hier vermelden.

daarvoor is dit openbare prikbord nu gemaakt…..

trouwens the broodroosters zijn top!

• Mario

Lijkt me prima, maar sommige denken daar dus blijkbaar anders over.en hanteren andere critera.

• A Brood Rooster

Aha, hierbij de data voor diegene die gemaild hebben en die myspace niet kunnen bekijken, thanx:

Point Blank speelt dit weekeinde vrijdagavond 10-08-2007 te Hellendoorn in de feesttent om 20.00 uur, samen met de band van Tessa Boomkamp (Marco Borsato)

Zaterdag 11-08-2007 in Odoorn op het Trilcoe Motor&Rock festival om 12.00 uur. Met o.a. Mooi Wark en vele anderen.

Zaterdagavond 11-08-2007 te Deventer op het Deventer aan het water Festival om 20.30 uur.

En binnenkort op het Monsigneur Rock Festival te Hamont te Belgique!

Groet en see you there…

• john

Lijkt me prima, maar sommige denken daar dus blijkbaar anders

over.en hanteren andere critera.

wie kan jou/jullie/ons nu tegenhouden

om af en toe een update voor ons te vermelden !?

nait soezen!

gr john

• Mario

Sommige prikkers denken hier behoorlijk anders over..

• kick the bucket

Ik denk er niet anders over hoor.

Concerten, demo's etc vermelden … prima zaak.

Alleen werd ik een beetje moe van het feit om steeds te moeten lezen, dat jullie de beste zijn en dat Koos dat ook vind. Dat weet ik zo onderhand wel. Verders alles wat met Brood te maken heeft, kan en mag en moet hier geplaatst worden.