Hensema wint Gouden Kalf

• Sleepin' Bird

De prijs voor beste acteur ging naar Marcel Hensema ('Wild Romance').

Marcel Hensema nam voor zijn rol van Herman Brood-manager Koos van Dijk in Wild Romance het beeld voor beste acteur in ontvangst.

Vind ik persoonlijk wel terecht…

Grtz,

Franka

• The Brood Rooster

Marcel Hensema in de rol van Koos van Dijk, genomineerd, en verdient het Gouden Kalf! Om het so mor eem te zegg'n ja. Geweldig, wat een opsteker! Ook voor de film Wild Romance, goed nieuws,

Groet Hans.

• Hupie

Waarom vind jij dat terecht..? Heb jij alle films en genomineerde acteurs gezien dan ? Waarschijnlijk niet ! Dus….niet zo bijdehand, er zijn hier van die labiele broodroosters die denken dat jouw mening heilig is………..!

• Hupie

Ga KLUUN lezen, dan begrijp je dat dit gezever hier nergens over gaat ! Ik ben er ook echt klaar mee. Ik bedoel…, Herman is dood, leve Herman ! Blijf niet hangen in je verleden, ‘t leven gaat door…..in je achterhoofd af en toe…Herman, geinige vent, superkerel, niet meer dan ’n poster….? Nee, Herman was Herman Brood, hij heeft me door menig kuttijdje heen geholpen met z'n muziek, z'n tv optredens, z'n zijn………Maar……'t leven gaat door. Ik ga nu echt kappen met het “Herman Brood gebeuren ”…..ik ga me niet langer spiegelen aan Herman…onbegonnen werk !! Bye the way….I love my wife !!!!!

• Sleepin' Bird

Hé Hupie, er zijn hele goeie klinieken waar ze je vast kunnen helpen met het verwerken van al je frustraties.

Arme jongen…..

• Joost

DOEI !!!

• Joop

Die vogel vindt alles en iedereen goed man! Wat een meeloper is dat.

Die denkt echt dat ze de heilige maagd maria is…..

Weet waarschijnlijk het verschil niet eens tussen een varken en een kalf.

Als Koos zegt: “een varken is mooier ” dan zegt die “zieke vogel” ook wat mooi…

Het is net Kooimans tegenover Harmsen in “Toen was geluk heel gewoon”

• Broodje Commotie

Dames en heren, wat een drukte, allen fans, maar elk op hun eigen manier. En maar vechten, kom op zeg! Herman Is niet meer! Mose Allison, gaat eindelijk naar de stad, Cuby speelt nog steeds, Gelling maakt men niet meer wakker! Point Blank, covered Herman geweldig.En er zijn meer bandjes die dit ook erg leuk doen, Jack & The Wild Side bijv. Herman's schilderwerk, leeft bij velen, fans en kunstenaars, maak elkaar maar af, frustratie alom, dope kan dit tijdelijk verwerpen. Is dat het doel, willen jullie dit graag maar durven het niet, is onze Herman daarom zo'n ster geworden, dacht het wel… Sentiment, ja, dat is wat de mens raakt. Denk er maar eens over na, en denk ook aan de ander voordat je roept, en roept, en uiteindelijk schreeuwt!

Groet, een fan.Joop schreef:

>

> Die vogel vindt alles en iedereen goed man! Wat een meeloper

> is dat.

> Die denkt echt dat ze de heilige maagd maria is…..

>

> Weet waarschijnlijk het verschil niet eens tussen een varken

> en een kalf.

>

> Als Koos zegt: “een varken is mooier ” dan zegt die "zieke

> vogel" ook wat mooi…

>

> Het is net Kooimans tegenover Harmsen in "Toen was geluk heel

> gewoon"

• Sleepin' Bird

Marcel Hensema is sowieso een erg goede acteur, heeft niet zoveel met ‘Wild Romance’ te maken, is gewoon een bijkomstigheid dat hij nou toevallig voor die rol een kalf heeft gekregen.

In 1997 speelde hij bijvoorbeeld in ‘Karakter’

In 2003 in ‘Cloaca’

In 2005 in ‘Medea’

In 2006 in het prachtige ‘Zomerdag’

Maar ja, dat weet natuurlijk niemand hier, want men heeft het hier veel te druk met het afzeiken van elkaar wat erg jammer is, want je mist zulke prachtige dingen op die manier.

Ik vind het volkomen terecht dat Marcel een gouden kalf heeft gekregen voor zijn acteerprestaties en vind eigenlijk dat hij die al veel eerder had moeten krijgen. En nee, ik ken Hensema verder helemaal niet persoonlijk, mocht de e.o.a. intellectueel dat weer gaan roepen, maar ken hem van zijn mooie rollen in films en series.

Zo jammer dat er, iedere keer als ik hier iets meld, weer mensen zijn die zonodig iets over mij moeten roepen, maar goed, ik ben kennelijk weer erg interessant.

Dahag lieverds, ik hou van jullie allemaal hoor!

• Tom

Hupie en Joop, jullie reacties slaan nergens op. Blijf weg van dit forum als je niets zinnigs te melden hebt!