de vijfde

• Marita

Jammer Ezra, dit wordt een stille 5e november, tenminste ik weet niks te doen ergens. See you in 8 months : )

Groetjes, Marita

• Eric en Peter

Wij organiseren de 10e november s'avond in cafe de zwarte kat tussen Uithoorn en Ouderkerk a/d Amstel een Herman Brood avond-je met vanaf 22.00 tot….. de hele avond brood muziek. Bierje erbij affijn.

(De amstelveensche kant van de amstel)

• ezra

hoi marita,

nou ik ga maar even naar zorgvlied

in paradiso is ook nix.

of even naar dante.

groetjes,

ezra

• Lia Westerneng

Hoy kook de 5 de graag tot ziens

Blijf toch een feest

Grrt Lia

• Marita

Jaa ik zat ook al te denken aan een bakkie in Dante, ..

Enjoy the weekend!!!

Marita

• Sleepin' Bird

Ik ben ‘s middag’s vrij dus ga ook even naar het graf en misschien drankje in Dante, ik zie wel.

• Spitsz

Blijf thuis met alles wat ik van Herman heb, uitgestald in de kamer en bijkamer.

Alsof het een museum is.

Dinsdag vrij en dus begin ik de vijfde 's morgens met een Grand Marnier met warme melk zoals ook Herman gedaan zou hebben. Want ik heb er zin in.

Verder staat de video en dvd de hele dag aan en tussendoor wordt er op mijn verzoek gedraaid.

Jointje d'r bij en de boeken doorbladeren.

Mocht er iemand 's middags aan de deur komen voor een bijdrage voor het Kankerfonds of iets dergelijks dan zal hij/zij niet weten wat ie ziet…

• Lia Westerneng

Vandaag Zorgvliet daarna bij vriendin veel gedronken en naar Dante,Franka gesproken

Weinig fans helaas

Grrtsz Lia

• Sleepin' Bird

Ben bloemen gaan brengen naar het graf, daarna in Dante even gezellig met Lia zitten praten. Lekker rustig, vond het een mooie dag.