Cuby afscheidsconcert 1974

• kickthebucket

Voor de gene die hun lp's niet op cd kunnen zetten, hier de link om de lp in mp3 formaat te downloaden. kies na het klikken op deze link voor de optie free….wacht ongeveer 1.7 minuut en download. Succes

http://rapidshare.com/files/90185965/file_cb_001.rar.html

Het is een winrar bestand dus moet je die uitpakken met winrar

nogmaals succes

• hoihoi63

Doe ik er ff de volgende info bij:

De afscheidslp werd op 15 januari 1974 opgenomen in één van de NOS-studio’s aan de Insulindelaan in Hilversum,

waar C+B optrad in het VARA- televisieprogramma ‘Nederpopzien’. Daarop speelden Harry Muskee, Eelco Gelling,

Hans Kinds, Willy Middel, Hans Waterman en Herman Brood. Publiek was welkom, maar er waren slechts 140 stoelen

beschikbaar. Aangezien er meer dan duizend aanvragen waren en er,onder aanvoering van Luc Rengers, een bus met

40 fans uit Assen kwam, moesten velen teleurgesteld worden.

De productie van de opnamen was in handen van Peter van Halm, Bert Jansen, Pim Oets en Jan Venhuizen.

Acht stukken kwamen op de lp terecht, waaronder “I’m in love” van de eerste lp “Desolation”, “Checkin’ up on my baby”

van Sonny Boy Williamson uit 1968 van de lp “Trippin’ thru’ a midnight blues”. “Rock me baby” van B.B.King was niet

eerder op plaat verschenen. Het was een typisch zaalnummer. Vaak gebruikt als uitsmijter bij optredens, samen met “Night train”.

01-Rock Me, Baby

02-I'm In Love

03-Checkin' Up On My Baby

04-Night Train

05-Hobo Blues

06-Distant Smile

07-Somebody Will Know Someday

08-Johny B. Goode

• kickthebucket

Dank je wel hoihoi63.

Ik ben nog vergeten te vermelden, dat je moet branden zonder pauzes

• Dick, theboss

Nog mooier is om in NERO de tracks te selecteren, kiezen voor eigenschappen en daar de tracks 1 seconde te overlappen, dan heb je geen last van een hoorbare tik die anders tussen de tracks hinderlijk voorbij komt, miscchien gaat dit wat ver maar degene die wel eens een koptelefoon opzetten weten wat ik bedoel. succes

• kickthebucket

Thanks voor de tip.

Ik irriteer me altijd kapot als je mp3 moet lassen.

• @ldo

Hey Rob…..

Hij is ook gewoon op cd hoor!!!

Hebemwel….

Gr. Aldo

• kickthebucket

owww,,,,,,,,,, dan wil ik hem origineel, want ik hou niet van illigaal wat Brood betreft. Kijk………. de lp heb ik al jaren.

• BEN

Hoi

WWW.FONOS.NL

• kickthebucket

Ja Ben, ik weet, dat je daar een ‘legale’ versie kan krijgen, maar ….. ik heb er al heel wat besteld daar. (Urban Heroes, Meteors, flying spyders etc) en ik ben niet echt super tevreden over de geleverde kwaliteit. Veelal is het opgenomen tegen het overload aan. Maar goed, ieder zijn mening

• @ldo

Rob,

Ik heb een goede versie…. wil ik wel branden& opsturen met de volgende trein!

Gr. Aldo