Vaste Prikkersz,

Tijd voor een broodnodige boodschap, die zijdelings met Hermanus te maken heeft.

Vanaf vandaag te bestellen: ‘KRANK ZIN, ontluisterboek voor zachthorenden’, door Marc van Biezen en Jaap Stiemer (dat ben ik dus).

Herman heeft Marc en mij bij elkaar gebracht (Marc reageerde ooit op mijn website). Omdat we beiden oneliners en korte poëzie schrijven, besloten we te gaan optreden. De cd bevat een weergave van de optredens die we de afgelopen twee jaar hebben gedaan, maar ook onze gesprekken onderweg, thuis, overal. Daarnaast een klein beetje muziek en het gedicht Shpritsz met begeleiding van een bekende drummert!

Liefhebbers van onstuimig gesproken woord, oneliners, grappen, krachtige statements, BESTEL! Het ontluisterboek kost tien euro, exclusief twee euro verzendkosten. De verzendkosten blijven gelijk bij het bestellen van meerdere exemplaren. Leuk hebbeding, ook om kado te geven!

Kijk op www.krankzin.nl en kom op 5 april naar Paradiso, alwaar wij optreden, temidden van veel muziek (20 uur, kleine zaal).

Groet,

Jaap