poster?

• Marita

Hoii,

Ik heb een vraag: bestaat er eigenlijk een poster van Herman, met hemzelf erop dus?? Ik heb wel fotoos, maar zou liever een grote poster hebben, en er komt geen beeld bij me op dat ik er ooit één gezien zou hebben.

Als iemand weet of die er wel is, laat je even weten? Thanks, Marita

• lisa

http://www.google.nl/search?rlz=1T4HPEA_nlNL251NL251&hl=nl&q=poster+herman+brood&meta=

• Marita

Ja Lisa, dank je maar ik zoek juist een poster van Herman ZELF als mens erop staand he?

Een fanposter zoals je ook van voetbalsterren kunt kopen zal ik maar zeggen.?

• Marco

Marita, er zijn er velen, vroeger in de tiener/muziek bladen en natuurlijk de tourposters.

Kwa tourposters heb ik er een stuk of 8 met Hermans kop of band erop.

• Hupie

• Hupie

Ha Marita,

Deze poster heb ik ooit van m'n zus gekregen..

Volgens mij heeft ze 'm gekocht bij Galerie van der Have, Prinsengracht 715

• Marita

Ja thanks guys.. de tourposters ken ik wel maar ik zoek eerlijk gezegd een betere kwaliteit poster, zwaarder en liefst in kleur. En Herman helemaal erop as t even kan..

en Huub das een mooie foto, de galerie die je noemt heeft een losbladige kunstenaarsmap met fotoos maar die is zeldzaam geloof ik.

groetjes, marita

• jaap

Er waren in de jaren zeventig wel stevige kleurenposters van der Herman, heb er zelf zeker twee. Maar die zijn natuurlijk nergens meer te koop. Cobra Museum in Amstelveen had dat zwart wit portret van Hupie te koop als poster, misschien nu nog wel.

Groet,

Jahp

• Marita

Ga ik ook navragen, thanx Jahp

• agnes

met een duidelijke foto

kun je ook op poster formaat laten maken.

als ik me niet vergis zijn de kosten ongeveer 35 euro.

die foto die hupie liet zien

heb ik ook op poster formaat en die was dubbel zo duur.

gr agnes