Dany + broodroosters

• Speedking

Kwam ik als Lademacher-fan en HB idolaat er erg laat achter en net!!! , op tijd dat Dany Lademacher ergens stiekum's mee bezig is. Help your self zou Herman zeggen, maar om een idool levend te houden toch: fans, : Dany & The Brood Roosters, coach zou het bedacht kunnen hebben!!! geen museum maar, live……. On Stage:. Zie U-Tube, Dany & The Brood Roosters

• Harry

ik zag die Broodroosters laatst, en ik moet tot mijn spijt zeggen dat ik het bijzonder weinig met Brood en Wild Romance te maken vond hebben. Het venijn ontbrak totaal, en dat is toch een van de belangrijkste vereisten. Er werd netjes gespeeld, en kundig, maar zonder rock'n roll. Tis maar een mening hoor…..

• Mario

Herman is helaas niet meer en niemand kan die leegte invullen. Iemand noot voor noot naspelen en imiteren komt bij mij nogal ongemakkelijk over. Bedoel, waar staan deze mensen eigenlijk voor, hebben ze zelf iets te melden? Dit heeft niets met kunst te maken of met de manier waarop Herman met ons allemaal inclusief zichzelf de draak stak. Dat gevoel had ik ook met de Brood film rondom Koos wat ik een gedrocht van jewelste vind. In de geest van Herman, Herman zou het prima vinden. Op een gegeven moment zit je aan je tax.

• kickthebucket

Ik wil hier niemand verdedigen of aanvallen, maar een feit is dat je als tribute band 2x beter moet zijn dan het orgineel, wil men zeggen dat het wel oke was. Of het kunst is of niet is voor mij niet zo relevant. Zolang de band en het publiek het naar zijn zin heeft vind ik alles oke. Vind je het niks, mijn advies ga dan niet meer.

• Kees

Helemaal mee eens kick the bucket.

Het feit dat mensen als Dany Lademacher,Ivo Severijns,Guzz Genser,Ramon Rambeaux graag met de boys van The Brood Roosters spelen zegt al genoeg.

You can't please everyone.

Johnny B. de zanger van The Brood Roosters komt erg dichtbij maar imiteert Herman niet.

Hij blijft zichzelf.

Keep the legend alive zou ik zo zeggen.

Kees.

• Harry

met alle respect hoor, maar ik vond die zanger niet bij Brood in de buurt komen wegens gebrek aan uitstraling. Iemand die eruit ziet alsof hij net uit de hockeykantine komt doet mij niet aan een rock'n rol zanger denken. Maar ieder zijn meug, toch?

• Jan

Ik heb The Broodroosters een paar maanden geleden in mijn cafe in Aalsmeer op laten treden en moet zeggen dat ik en het publiek het een erg goed optreden vonden en of het er nou op leek of het een goede imitatie was het was in ieder geval een groot succes.

Jan

• Harry

dat is natuurlijk het belangrijkste.