Ik won! Ik won die Esta tas...bedankt!

• Delphine

In Esta werden een 100 tal tassen verloot.En off all people won ik die Hippie tas die Xandra Brood aanbood!

Helemaal te gek, want ik win normaliter nooit iets, had al een week met dat invul briefje in mijn portemonnee gelopen en toen gedacht; ‘ach, wat de heck, maakt het uit dat beetje geld…’

Het leuke is, ik zag een Herman Brood docu op tv, de rommeligheid in huis…ik ben ook zo opgegroeid.Het was altijd chaos bij ons, een in- en uitgaan van allerlei gevogelte en hippe parasieten (althans ik vond het parasieten, mijn ouders niet)

Als kind wist je nooit waar je aan toe was, soms was er geld, vaak ook niet.

De herkenning, dat was het leukste!

En zo is die hippie tas mooi terecht gekomen bij een ‘halve hip’ (want ergens blijf je dat toch :-) )

Ik ben er oprecht blij mee, wow wow wow

• hermanjoop

en toch denk je waar zijn die fans op 11 julli een handje vol. maar als het weer een lustrum is staan ze er weer. lia hoe is het met je ? ik bel je en voor de echte fans MET DE ROCK AND ROLL GROETJES HERMANJOOP

• ezra

hallo hermanjoop,

zie je 5 november weer.

groeten,

ezra

• Lia Westerneng

Hoy ik hoop dat je dan kan

Ik bel je nog op hoe het is Grrt Lia

• Een echte fan

en toch denk je waar is die Hermanjoop het hele jaar door behalve op 11 juli.

• stan2

de echte fans naar mijn inziens zijn er op 11 jully daar waar ze moeten zijn

en door de jaren heen heb ik ze ontmoet onder het hilton.

maar als het 10 jaar is en de camera's er weer zijn staan wij weer op de achtergrond en komen de zogenaamde fans weer tevoorschijn ………

• Idem

Hartelijk bedankt voor alle felicitaties!!!

:-P