Star like me

• kick the bucket

Ik vind het een mooie documentaire.

En hoezo dikke mik met Xandra?

• kick the bucket

btw…. ik wil nog wel even iets kwijt.

Ik vind het triest dat hier mensen zijn, die andere mensen afzeiken, zonder dat ze weten, waar ze het over hebben.

Laat ik voorop stellen, dat ik ook niet weet, met welke intensie, mensen wat doen.

Ik ben blij met iedere release van iets van Herman, en ik bepaal zelf wel of ik dat ga kopen of niet. De docu ‘ a star like me’ vind ik de moeite waard. Ondanks dat ik bijna al het materiaal wat er getoond wordt in de docu al heb. De mix en het verhaal vind ik goed. Wil je geen stickers op je clico FIJN. Wil je de docu alleen maar opnemen van TV, FIJN. Vind je de Blokker art mooi FIJN! Een mens kan zelf bepalen wat hij of zij koopt. Ik ben blij dat Herman nog leeft. Het is voor eenieder wat hij of zij wel of niet koopt. Ik ben een verzamelaar van audio en video. De art prints, stickers etc kunnen me gestolen worden. Een ander is DAAR weer erg blij mee. Let it be!!! Men zeikt hier Koos, Xandra en elkaar af. TRIEST!!! Wees blij dat Herman nog leeft onder de mensen in welke catogarie dan ook. En bepaal zelf wat je koopt. Vind je de docu ‘a star like me’ niets, laat hem links liggen en trek jezelf af op de dvd's ‘rock n roll junkie’ of ‘uncut’ of bij boeken van Bart of what else.

In mijn opinie LEEFT Herman nog…………… laat dat het uitgaanspunt zijn en stop met alle shit, waar men niets van weet, maar ooh, zo graag een mening over heeft.

WIJ ZIJN HET DIE HERMAN IN LEVEN HOUDEN !!!!!!

Keep The Brood Alive

Amen

Rob

• Wild_Romance_1969

zo denk ik er ook over, Rob…

zolang er spulletjes van Herman op de markt blijven komen

blijft hij in de spotlights.

aan ieder zelf uit te maken of het in huis haalt of niet.

• Hupie

Je hebt helemaal gelijk Rob, ieder z'n ding. IK vind, let wel, IK vind “A Star Like Me ” ook wel geinig. Maar IK vind die clico stickers om te huilen. IK vind 't gewoon ordinair om zo je cash flow op gang te houden. IK vind dat je dat dan ook gewoon moet kunnen zeggen. Het is niet allemaal HALLELUJA…..toch ?

• Hupie

• Hupie

Rob…hier ben ik nog ff….

Jammer dat je m'n berichtjes verkeerd begrepen hebt ! Begrijp ik wel, ‘t komt ’n beetje bot over zie ik nu ik m'n reacties terug lees. Ik reageer nogal impulsief..nobody is perfect..maar euh…genoeg over mij………

Ik ga het proberen uit te leggen….oké ?!

Waar zijn die unieke beelden, geluidsfragmenten, filmpjes etc. van Herman ?

Kweet zeker dat er kasten vol van zijn…bij platenmaatschappijen, amateurfilmers en weet ik waar… Niemand gaat hier iets mee doen…!! Waarom niet ? Omdat dat voor geen reet verkoopt !! That's why !! Weet je wat verkoopt.? Beschuitbussen, broodtrommels, limonadeglazen, koffiekopjes, plaids, dekbedovertrekken en nu zelfs klikostickers….Nederland vol met Brood art…..leuk voor de fantasieloze burger…maar euh….ik ga voor het echte werk…..ik ben ‘n echte fan, ook al verf ik m’n haar niet zwart, loop ik niet altijd in ‘n Wild Romance shirt en draag ik geen puntlaarzen meer ( dit vooral door ’n eksteroog aan 1 van m'n grote tenen).

Ooh ja…bij de weg……ooit was er 'n HERMANBROODMUSEUM in Wageningen…gerund door integere mensen…..echte Broodfans….THANX for the support !!

met vriendelijke groet,

Hupie

• Marco

Hier ben ik het helemaal mee eens.

Er is nog hééééél veel materiaal her en der en wat doet de platenmaatschapij, de zoveelste sampler uitbrengen.

Waarom, omdat dat weinig kosten met zich meebrengt, het is geen risico, voer voor de massa zeg maar.

Waar de echte fans, de inner circle op zit te wachten is onuitgebracht beeld en geluids materiaal, maar commercieel totaal niet interessant dus zal dat waarschijnlijk niet snel gebeuren.

Wat wel interessant is om uit te brengen, de prularia…, relatief goedkoop, voor ieders beurs.

Maar… Herman is in mijn ogen een groot beeldend kunstenaar en van zijn originele werk en gesigneerde grafiek is er nog zoveel te koop (er wordt hier en daar nog volop bijgeschilderd en gedrukt) dat ik niet snap waarom er nóg meer bij moet, vaak kwalitatief slecht werk ook nog.

Dit doet afbraak aan de naam van de kunstenaar.

Dat Herman wilde dat in ieder huis een Brood zou hangen kwam vooral hemzelf natuurlijk erg goed uit!

• kick the bucket

Hee Hupie,

Ik heb mijn hobbie ‘Herman’ Moeten verwaarlozen door prive omstandigheden.

Daar ga ik verder niet op in.

Zoals je misschien wel heb gezien, ben ik hier ook zeer weinig.

Dus de support heb ik nooit kunnen geven aan het HB musseum of aan deze pagina. Gelukkig heb ik ‘Brood vrienden’ die mij zo af en toe nog eens verrassen met iets nieuws. Daar ben ik ze heel dankbaar voor. Maar zelf ben ik al 2 jaar niet meer zo heel erg druk, zoals in het verleden ‘bezig’ met Brood. Anders had mijn verzameling audio en video nog groter geweest. Dat wil niet zeggen dat ik nog steeds een mening heb. Die ik dan nu weer even ventileer. Ik ben zeer dankbaar voor eenieder die zich inzet voor het nalatenschap van Herman….. dus ook voor het HB musseum. Dat ik daar niet aktief ben, wil niet zeggen dat ik die mensen niet support of waardeer. Ik hou van Brood en dat zal nooit anders worden. Nog iedere dag baal ik van het feit dat hij er niet meer is, en daarom ben ik blij met ieder ‘nieuw’' iets. De achtergronden van ……. geld maken, doet mij niets.

IK bepaal wel zelf wat ik koop. Stickers doen mij niets…. Ik @!#$ op audio en video…. de tekeningen, schilderijen kunnen me gestolen worden.

• Hupie

Dat Herman wilde dat in ieder huis een Brood zou hangen kwam vooral hemzelf natuurlijk erg goed uit! ;-)

• Hupie

Rob,

NOBODY IS PERFECT !