Hieronder een pagina met berichten over HB op Marktplaats bij forum - gebruik van MP (er staan 2 pagina's berichten dit is de eerste)
FXX
Even een vraag,gaat bij julli de handel in Herman Brood spullen ook zo slecht?
Worden er wel eens tekeningen verkocht,ik zie al een hele tijd de zelfde koopjes terug komen ,en dan praat ik al over een hele lange tijd.
Willen de mensen geen echte Herman Brood meer aan de muur? 7-6-2009 11:45 Citeer
mm
Niet voor deze prijs.
De hype is al een tijdje voorbij, he? 7-6-2009 12:16 Citeer
Duncan
Als jullie als Broodscharrelaars nou eens een Herman Brood Memorial Dag houden, sja, dan heb je kans dat…
Zorg voor een beetje TVexposure op SBS6, Hart van Nederland of iets anders wat een hoge Tokkiekijkdichtheid heeft en wie weet…
Moet je wel eerst wat centjes investeren, want voor niets gaat de zon op.
Misschien een gedenkstaantje plaatsen op dat Hotel? Ludiek ergens een Broodplein openen in Zwolle?
Komop, wees een beetje creabea als je van je rommel af moet
. 7-6-2009 13:10 Citeer
BettyBoop
Herman Brood gaf bij leven z'n kunstwerkjes vaak gratis weg. Een vriend heeft er ook een gekregen. Zijn produktie was enorm. Tja, eerst schaarste, dan vraag. 7-6-2009 14:12 Citeer
cirkel
Voor mij geen Herman Brood, vond het altijd maar wat geklieder. 7-6-2009 16:01 Citeer
Consument
Al kreeg ik geld toe… 7-6-2009 16:02 Citeer
mm
Consument schreef:
Al kreeg ik geld toe…
Geld toe?
Hang ik hem op zolder tegen het ongedierte 7-6-2009 16:05 Citeer
Popma
Ik doe zelf e.e.a. in kunst en heb een eigen lijstenmakerij…en 't is lastig.
Kunst doet 't tegenwoordig in algemene zin slecht, dat ligt niet alleen aan Herman Brood.
Wat Brood betreft…ik had enkele zeefdrukken waarvan 1 met een reguliere handelswaarde van rond de 1100 euro, deze is na lange tijd verkocht (oke, was de buurman, vriendenprijsje enz. ) en ik had op zolder nog ergens een aantal zeefdrukken van Brood, deze ook maar weggeven (ja) aan dezelfde buurman…hij mag Brood nogal graag zien, dus heb ik hem blijgemaakt.
Ik heb besloten om Brood niet meer in huis te halen, dit omdat het “(OD=)Passee” is
Mag ik TS vragen wat je hebt liggen van Brood en tegen welke prijs?
Een evt. reactie mag hier óf naar popmaprima apestaartje hot….
Er word nml. ook letterlijk bergen troep aangeboden!
Ben benieuwd, 7-6-2009 16:52 Citeer
Casper