Hot shot filmpje

• kickthebucket

Klik op de link en geniet van Herman in 1980

http://www.dumpert.nl/mediabase/648151/5bf755bc/herman_brood_his_wild_romance.html

• Martijn

Gave clip, cool kapsel van Herman.

Bedankt voor de tip.

MVG Martijn

• andy

prima tip thx!!!!

• Martijn

Oja nog iets,

Kijk naar de clip en zet de volume op zijn hardst en heb even schijt aan de buren, dan word genieten tegenwoordig met hoofdletters geschreven…. GENIETEN!!!!!!!!!

MVG Martijn.

• L.

Prachtige “ouwe” meuk :-)

Eigenlijk het einde van de GOLDEN Wild Romance, pogingen daar gelaten om Freddie Cavallie eind 85 en begin 86 weer in de WR op te nemen, aangevuld met David.

Een WR zonder Ani is toch geen WR. Peter Walrecht goed maar geen Meerman.

Alhoewel ….. Easy Pickup Tagrijn 1980 …. This nie meer.

L.

• kickthebucket

Een mooi verhaal wat ik ooit heb mogen horen uit de mond van Alex (huisvriend van de Fam. Brood), is dat Herman in 1985 een exemplaar kreeg van het album ‘sphritsz’ op cd.

In eerste instantie, was Herman niet onder de indruk van de oude shit opnieuw uitgebracht, maar na het beluisteren van de cd, de tranen in zijn ogen had, en zich realiseerde, hoe goed die LP (lees CD) eigenlijk was.

Herman oefende met Dany, Cees, Freddie en David erbij en was zeer onder de indruk van het niveau.

Een aantal dagen later deed Herman met de mannen een ‘geheim’ optreden in Druten (de bootleg is bekent) en na afloop, vond Herman het helemaal niets. Iedereen weet wat er daarna gebeurde. De Originele Wild Romance was terug, m.u.v. Freddie, deze plaats was nu voor Rudi Englebert. Waarom Freddie niet terug keerde is duister. Er circuleren veel verhalen. Feit is, dat wij als fans wat hele mooie jaren hebben gekregen met deze line up. (Dany, Cees, Rudi en David)

Voor velen de beste line up sinds de ‘top’ jaren

• L.

Ik heb ooit van Marcel (hij had het van David als ik het goed heb) vernomen dat het niet terugkeren van Freddie, laat ik zeggen, gebaseerd was op karakterologische verschillen tussen hem en Herman en zoals altijd om het geld.

Zag afgelopen week toevallig nog een stukkie Druten en als je naar het afsluitende interview met Herman kijkt snap je dat hij het maar niets vond. Ik heb hem zelden met zulke grote ogen en zo stijf als een plank gezien, zal ik maar zeggen. Leuker in deze is de roadmovie Apeldoorn, Gigant, waarschijnlijk ook kort na Druten gespeeld, waarin je broek afzakt, hoe klef Herman is om Dany terug te laten keren op zijn honk.

Toegegeven de periode 86-89 was zeker (met voorsprong) de beste bezetting na de periode van de “golden” Wild Romance. Het is dat Lies in de tussenliggende perioden er bij zat anders had ik het niet gered :-)

Met de periode na half 93 heb ik niet zoveel. Sporadisch Brood in het Brabantse nog bezocht na 95 en ik kan me nog een “semi-akoestisch” optreden herinneren op een zondagmiddag ergens in de herfst van 97/98 in De Bommel in Breda voor nog geen 15 man. Kon toen niet vermoeden dat het zo snel afgelopen zou zijn.

L.

• jeroen Tamminga

heel leuk filmpje een heerlijk nummer maar heeft er ook nog iemand bootlegs te ruil ??

groeten Jeroen

• marco

Hééél vééél!

Laat even je email adres achter.

• L.

Te veel, neem even contact op via blauwoog63@hotmail.com

Lars