cd hooks-advertentie op marktplaats

• johan

hoi,

ik wou even melden dat de advertentie op marktplaats, waar de herman brood cd, “hooks” aangeboden wordt, niet erg eerlijk is.

van zodra je een bod doet, komt een andere bieder onder de naam “muziekgek” meebieden om de prijs sterk te doen stijgen.

als je uiteindelijk hem niet meer overbiedt, dan gebeurt er niets met de advertentie.

2 dagen later verdwijnen alle biedingen.

als je dan vervolgens terug een bod doet, onder een andere naam (via email van een vriend ofzo)

herhaald zich het senario.

t'is maar dat je het weet..

groetjes,

brood-forever..

• Marco

Het is maar een kleinigheidje, bij alle honderden (duizenden) valse doeken valt een valse bieding nog wel me…

• johan

natuurlijk is het maar een kleinigheidje,

ik wou het enkel even vermelden…

ik vind het enkel marginaal als je door valse verkoop van een cdtje

aan je centen wil komen.

dat een mens zich wil laten kennen voor 10 euro extra die je erop kan verdienen…

en de te koop aangeboden schilderijen..

hoe dom kan je zijn om even snel zelf een Brood-schilderij te gaan maken

en te geloven dat je het zo kan verkopen alsof het een echt Brood is..

respecteer jezelf en signeer het met je eigen naam…

• Marco

Johan, you're right!

Ik merk dat zoiets vaak gebeurt, ze drijven de prijs zelf op, als je daarna afhaakt en je bod verwijdert krijg je een mail met de text dat de andere “bieder” niet reageert en dat jij dan tegen je hoogste bod toch nog het aangebodene mag hebben.

Wat betreft de schilderijen, daar zijn twee pertijen fout, koper en verkoper.

Als je als koper meent een Brood te kunnen kopen voor 1000 Euro of nog minder ben je toch echt wel naief.

De galeriewaarde van een gemiddeld doek ligt nog steeds tussen de 5 en 12 duizend, verkoopwaarde via internet op de helft, echt niet minder, eind '99 kostte een leuk doek bij Koos al tussen de 4,5 en 6,5 duizend gulden.

Mensen moeten kritischer zijn, je kan tegenwoordig een Corneille nog als Brood verkopen als je er domweg gewoon Brood op zet met stift.

• johan

daar heb jij ook gelijk in marco.

maar daarmee ontbreekt de “hooks”-cd nog in m'n verzameling..

nu ja, ooit kan ik hem wel eens kopen van een eerlijke verkoper…

• Marco

Ebay in de gaten houden.

Vooral bij Duitse aanbieders vind je hem regelmating alsook de SNL cd.

Blijkbaar zijn die in Duitsland beter verkocht dan hier.

• johan

bedankt voor de tip Marco.. (tu)

• Marco

de cd Hooks staat nu op MP.

• Hupie25@hotmail.com

Zo was ik laatst naar 'n braderie…….

• Hupie

Geinig…..ik was geblokt hiero…geef ‘n onbestaand hotmail adres in zoals as@hotmail.com en zie m’n volledige echte hotmail adres achter m'n naam…….heel apart !!