Een avond “WILD ROMANCE” !!!!!
Met Dany Lademacher, David Hollestelle, Ruud Englebert, Ramon Rambeaux, en Stick.
Voorprogramma: Yada Yada.
In het cultuurpodium Boerderij.
Op 1 juli 2010.
Herman Brood 4-ever !!!!
Ik vraag me af: waarom Ramon Rambeaux en niet Guzz Genser (die veel langer bij de WR heeft gespeeld dan Ramon)? Waarom geen Otto Cooymans op toetsen en waarom ‘Stick’ die tenslotte ook al het voorprogramma verzorgd met zijn eigen band? Ik snap er de ballen niet van en vind dit dus niet ‘The Wild Romance’. Al is het in mijn eigen ‘dorp’ en doen zowel Dany als David als Ruud mee, ik ga er niet heen (vinden sommige mensen vast heel fijn en het is ze gegund hoor).
the wild romance is the wild romance..
en stick is erg goed in, om het auwe broodsfeertje neer te zetten.
danny lademacher speelt er in (Yada Yada) omdat ie de band cool vind en zeer veel; respect voor ze heeft.
en dan gaan wij klagen?
we lijken de VVD wel……….
anyway
hou ze in de gaten die YADAYADA….
herman zou trots zijn geweest.
fijne avond nog allemaal
ps,
ik bedoelde van dat je al blij moet zijn dat er bands zijn die onze brood levend gehouden word.
en als je die cover bands niet kan waarderen, ben je ook geen echte brood fan….
mss een discussie punt? al zou dit vanzelfsprekend moeten zijn.
dus Franka (dis was niet tegen jou bedoelt, maar in zijn algemeen;) , ga lekker 1 juli naar optreden in zoetermeer :p
tis tenslotte jou thuisbasis….
was ik eerder al las hier, het gaat om herman brood muziek….
hij heeft het niet voor lul achtergelaten….!!!!
en yadayada is super band, met stick….
1 van de beste, dus genoeg broodsfeer op te snuiven.
ik kan helaas niet omdat ik nu opeens weer in noord holland zit door omstandigheden….
anders konden we samen gaan?! lol. GEINTJE…
jullie weten hoeveel respect herman voor andere had, we zouden van hem geleerd moeten hebben (en nog kunnen leren van hoe hij was)
daarom ben je broodfan, toch?
ik dacht, laat ik weer eens van me horen…
ik hoop dan ook dat dit niet wéér verkeerd word opgevat, zoals hier wel eens wilt gebeuren…. niet waar? of wel?
herman 4-ever…!
gegroet,
michel broodfan
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?