Brood oplichter

  • michel

    Beste Broodfans,

    Misschien is dit bericht erg lang, dat klopt…

    maar wil dit zeker met jullie delen om te waarschuwen!

    Kijk uit voor Gerard Laanstra. Koop niks van hem.

    Hij beloofd van alles, maar komt zijn beloftes niet na.

    Als je betaalt, ben je je geld kwijt.

    Als Broodfans onderling heeft hij mij 250 opnames beloofd.

    Hier mijn eerste mail aan hem met zijn antwoord terug..:

    —–

    " Ik,

    Hoi Gerard,

    ik kreeg de tip, dat jij eventueel concerten van onze herman brood op dvd(s) hebt.

    mocht deze tip kloppen, zou je me asjeblieft terug willen mailen…

    ik heb veel interesse omdat ik niet veel beeld van herman heb en wel zou willen hebben.

    dat maakt het leven toch iets leuker…

    ik hoop je terug te lezen…

    groetjes

    michel "

    " Gerard Laanstra

    ja dat is helemaal korect

    maar is eigenlijk niet voor wederhandel

    heb wel 2 opnamen dan wel de uncut versies hoor wel of er eventueel intresse is zoek zelf live opnamen zowel cd als beeld opnamen

    bij ruilen is er altijd veel mogelijk en bespreekbaar

    heb eventueel een buitenkans voor je beschik zelf over groot live argief brood opnamen gezamelijk 250 live registraties

    vriendelijke groet gerard "

    Daarna had ik zijn voorstel goed gekeurd omdat ik blij was met zo'n collectie van live registraties van Onze Herman Brood..:

    " Gerard Laanstra

    is 750 voor de dvd's goed of zeg je van nouw das nog al een slok op de borrel?

    nouw weet toevallig dat niet iedere fan het zou doen

    zelf jaren gezocht en ook gevonden

    zit ook spul op van de moans is gebleken zoals ik de lijst heb bekeken "

    Toen we over de prijs eens waren over de 250 Live registratie van Herman Brood mail de hij de bevestigging..:

    " Gerard Laanstra

    de dvd's zijn in brand proces

    de cd's kan ik ook als MP3 format doen passen dr meerdere op cd

    kan ik ze gelijk voor je sorteren op jaar bij de cd's zit de track list bij de meeste conserten er bij

    had druten live 1986 ook nog als dvd zag ik die doe ik er ook wel bij

    we houden contakt

    laat je zowiezo weten als de dvd's op de post gaan "

    ——-

    Ik heb een zeer groot bedrag daarvoor betaald met nog wat extra voor een pilsje.

    Maar er wordt niets geleverd terwijl hij beweerde dat hij alles had verzonden.

    Na lang zeuren zou Gerard ze langsbrengen. Hij kwam ook niet op de afgesproken tijd die we hadden besproken, en ik heb heelde dag moeten wachten toen Gerard rond tien uur eindelijk aan kwam zetten.

    Hij levert een plastic tasje met wat opnames. Nog geen 10de van wat hij zou leveren van de 250 beloofde opnames.

    Toen mijn geduld op raakte en hem mailde en daar later wat van zegt, wordt hij kwaad en zegt niets meer te leveren. lees hier onder…..

    Mijn bericht en zijn bericht :

    " Ik,

    de lijst is maar een klein deel die je moet branden. die lijst is niet de hoeveelheid die je beloofd hebt.

    we komen niet tot de 250 live opnames, maar tot een klein deel daarvan.

    dus er komt nog heel veel bij die je moet branden.

    maar regel het maar verder met marion ( mijn contactpersoon )

    ik ben klaar met je

    nogmaals, je hebt 1 week!!!

    als dat maar duidelijk is

    hoe druk je het hebt of niet, dat is jou probleem

    nog 1 week

    we zijn al aantal weken verder en ik heb de beloofde 250 live opnames nog steeds niet

    dus kom niet aan met : “ik heb het te druk”

    berichten die we hier tikken stuur ik door naar de persoon /marion die het verder regelt voor mij

    ze is volledig op de hoogte

    dus als je haar verder wilt mailen met hoe je dat gaat doen in deze week waar je de tijd in krijgt om het te regelen..

    al twijfel ik of je wel écht die 250 beloofde live opnames hebt

    mzzl

    " Gerard Laanstra

    nouw jonge als je ruzie zoekt op deze manier terlijk ik mn best voor je doe om de lijst klaar te maken en dat je dan zo reageert tjonge jonge vraag ik me af wat je hiermee probeert uit te halen

    zelf weten zo ist ook

    mijn werk gaat zowiezo voor dus

    en geduld is een schone zaak beste als je denkt dat het binnen een floek en een zuct klaar is heb je da wel ff mis he

    maar reactie zegt genoeg je hebt al uniek materiaal gekregen ben al mild geweest in die zin had begrip maar op zo een manier te doen nouw sorry maar dit is niet correct beste

    ede pro shot zeer uniek zijn maar 7 die hem hebben nu 8 dus maar klaar als je zo wilt kort door de bocht best

    wat marion gemaild heeft word gebrand en dan ist veel succes met de verdere zoektocht die verdomde lastig is om materiaal te vinden "

    " Ik:

    1, ik wacht al aantal weken

    2, ik heb redelijk veel betaald wat niet gauw mensen zullen doen

    3, ik heb je bunkerpop en Zoetermeer gegeven

    4, ik verwacht dat alle beloofde 250 materiaal word gebrand en verzonden, plus de lege en niet kloppende cds en dvds

    5, ik heb al aantal keren gezegd en aangegeven dat ik weinig mensen vertrouw en uitleg waarom, en jou toch vertrouwde. wat je nu toch redelijk beschadigd

    maar ik stop nu met contact

    dat lijkt me beter en de rest handelt marion af met jou.

    en nogmaals, de beloofde 250 live opnames.

    dus dat is niet alleen die lijst die gemaild is

    dat is nog veel meer

    nog 1 week

    ik laat me niet nog eens in de maling nemen, waar het nu wel op uit lijkt te draaien

    greetz "

    " Gerard Laanstra

    die lijst word afgewerkt sorry maar geef niet alles weg die titels die ik op de lijst staan heb die je nog krijg komen nog rest blijft prive die titels heb ik toen doorgegeven dat je die zou hebben en nadat je zo doet tegen mij mail nog met marion en dan is het klaar kapitel geslossen ist es kla fertig als je het zo wilt wat ge zaaid is wat ge oogst zo simpel is dat je hebt dan al kwa waardevoor 12.000 aan materiaal dat is wat ik er voor heb betaald destijds voor al die titels platen en dergelijke night clubbin en zo niet eens bij gerekend bedoel maar maar weet zo genoeg zal pitten moetraks nog ff stukje voor ik op de zaak ben om auto weg te zetten dan ff omkoppelen dan dagje vrij zal ik weer verder met herbranden van het geheel "

    Wat hij zeg klopt geen meter van en zijn smoesjes en luichens zijn ook erg zweverig

    Ook mijn contactpersoon kan ook niet tot hem doordringen dat hij Of alles moet leveren zoals beloofd en wat zwart op wit staat , Of het geld terug.

    Nu beweerd hij dat het zeldzame opnames zijn en dat ik “ waar voor mijn geld” heb gekregen ( Nog geen 10de van wat hij zou leveren), en dat ik niet moet zeuren.

    Het is iemand die alles aan het verdraaien is

    Nu dus geen opnames en geld weg!!!

    ik verbaas me heel erg en ben Boos dat ook Broodfans elkaar besodemieteren.

    Ik als échte Herman Brood Fan, baal hier enorm van, over deze oplichting!!!

    Daarom waarschuw ik iedereen en zet ik zijn naam en adres ook erbij.

    iedereen mag weten wie een broodoplichter is en zijn gedraai zien in zijn berichten..

    Hij is geen zuiver en oprechte Herman broodfan.

    Ga dus niet in zee met :

    Gerard Laanstra.

    Buorren 54

    9223 LD , Houtigehage

    https://www.facebook.com/gerard.laanstra

  • Kees van den Braak

    Grmpf

  • Bert

    Michael,

    Zelfde oplichter als Jeroen Tamminga. Die gasten hebben niets er zijn 378 live opnames met de WR (audio), waarvan er ongeveer 75 NFT zijn. Ruilen doe je, niet verkopen.

    Sterkte, maar je bent je geld kwijt. Groet, Bert

  • jeroen tamminga

    hallo , hoezo zou jeroen tamminga een oplichter kom maar langs en je zult het met eigen ogen zien !!

    ik heb er zelf 260 echte opnamen geen gefuck of geouwehoer. ik verkoop niks ik ruil alleen en anders gebeurt er niks !!!

  • michel

    Heej bert

    ik weet het

    het zijn ook vriendjes van elkaar

    ik heb al een en ander ontdekt en gehoord

    maar dank je man

    we zijn er mee bezig

    thx for support

  • jacky

    hallo mede oplichters, je kan niet over iemand oordelen als je diegene niet kent. get a life and sty off the dope. you cant break a heart and have it !!

    greetz jacky

  • michel

    jacky..

    ik heb behoorlijk gezien hoe die gerard is, en alles staat zwart op wit

  • jacky

    je nederlands is ook niet oke gozer. dus als iemand vriendjes is met iemand dan is diegene ook zo je denkt behoorlijk zwart wit krijg je van de wiet , en jezelf zo zielig voordoen van ik heb het zo moeilijk gehad och jezus get a life!!

    zo op je site te zien heb je behoorlijke geestelijke beperkingen en probeer je zo iemand kapot te krijgen wat u niet gaat lukken als je een kerel bent kom je dan face to face to the point

    gr

    jacky

  • michel

    jacky

    ik ga hier niet op in

    wat je tikt, zegt meer over jou dan over mij ( misschien ben jij gerard of een vriend van hem)

    maar ik stop hier verder..,

    heb geen zin om op jou niveau mee te gaan..

  • Shanti

    Face to face is geprobeerd, maar Gerard reageert daar niet op en laat zich zeker niet zien!