Ik heb een dell inspiron duo laptop maar Dell Stage zit er niet meer op. Waar kan ik die weer downloaden?

Nadat mijn laptop gepareerd is aan het geluid is Dell Stage eraf. Ook draait het scherm niet meer automatisch mee als ik hem in de tabletstand heb. Hoe kan ik dit oplossen? Via configuratiescherm lukt het me niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

je kunt op de site van de fabrikant van je laptop meestal wel alle drivers downloaden die je nodig hebt de meesten gebruiken zelf een soort identificatie programmaatje op de site die je vanzelf naar de juiste drivers leid
en anders moet je gewoon even de gegevens invullen
en wellicht heb je bij de laptop een driver cd gekregen.
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik kan het niet vinden op de website, duo stage station wel, maar die is voor het dockingstation. En er zit geen cd speler in mijn laptop, dus het moet echt ergens worden gedownload.
capthavoc
11 jaar geleden
https://smartsource.dell.com/Web/Welcome.aspx?ReturnUrl=%2fweb%2fmain.aspx misschien heb je hier wat aan ?
Waarschijnlijk is de software waarnaar je zoekt te vinden op een installatiedisc, of op de website van de fabrikant zo niet ga dan eens wat googlen en hopen dat je dan vind wat je zoekt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar heb je een paar opties voor.
Zoals in een eerdere reactie ook al was geschreven, herstel cd/dvd of via de dell website.
Ik ken uw dell inspiron verder niet, maar mischien heeft deze ook wel een herstelpartitie.

Maar ik ben bang dat de eerder genoemde herstelopties geen oplossing boden, anders had u dat ook wel overwogen voor uw geluidsprobleem.

De dell stage zou u hier kunnen vinden;
http://www.filestube.com/er6t68sDFTyHXMaojyq4UX/dell-stage.html
Als hiermee het roteren van uw scherm ook mee is opgelost twijfel ik ten zeerste, maar wie weet.