memories; waar was jij de 11e 2001???

• torch

kijk toevallig weer es op ut Brood prikbord, en zie tot mijn schrik dat ut al weer 4 jaar geleden is…. de 11e niet bij stilgestaan dus…… shame on me!!!!

Toch nog ff een korte in memoriam van mij;

11 juli 2001;

Ik was op weg naar een concertje in A'dam……… Steve Lukather & Larry Carlton in Paradiso… (off all places… ;-)) bericht op de radio; Herman Brood.. gesprongen… Hilton…

Totale verwondering, mijn held??? zelfmoord??? naaaaaaaahhh!!! ….. later begreep ik ut pas….. die dag, het bericht en het concert staan me bij als de dag van gisteren…………

• Nikki

Op de plee…:D toen me mam zei dat ie dood was ben ik er zo spoedig mogelijk afgetogen dat snapt u wel!

• Sleepin' Bird

Ik was op kantoor en een collega riep: “Hé, Brood is dood”. Ik dacht nog, wat een klote geintje zeg, maar toen ik werd gebeld door een zeer betrouwbare bron wist ik het zeker. Ik heb alles uit mijn handen laten vallen en ben naar Amsterdam gegaan. Toen wist ik het echt 100% zeker.

Franka

• Perry

ik was op vakantie in Turkije, en heb daar verplicht iedere dag de krant gekocht, om het enigszins nog te volgen. Was verre van ideaal. Net als dat tot nu toe eigenlijk ieder jaar op 11 juli niet in de gelegenheid ben om richting A'dam te gaan.

Perry

• Nikki

Ik ook niet, moet dat dan?Onzin!

• Nikki

Ik zal me trouwens even voorstellen aan iedereen, mijn naam is Nikki, ben 19 jaar oud en werk in de verzorging.Fan van Herman sinds ik bij mijn oma toen ik een jaar of 6/7 was die meneer met dat ‘'rare kapsel’' en die zonnebril in de story zag staan.Ik was toen nog maar een ukkie, maar dat herrinner ik me nog wel.Daarna eigenlijk niet met herman bezig geweest uiteraard, maar in 99 een tel optreden gezien en een stukje bij andre van duin, en nou ja om een lang verhaal kort te houden, steeds kwam ik diezelfde meneer met dat rare kapsel ;) wel een keer tegen ergens en toen was ie dood ja….:S

• Nikki

Ik ben dus niet zo'n gepassioneerd fan misschien als jullie, maar Herman was voor mij wel een topper hoor!

• Perry

nikki heb je msn???

• Nikki

ja, doeterniettoe_97@hotmail.com

• Perry

heb je toegevoegd!!!! Dames en heren u leert uw medemens kennen via het prikbord! jaja het prikbord…