Zolang je maar geen bejaarde kwijlerd ben dan he
Ik kwam thuis, was aan het zappen… Clip van Herman Brood op TMF! He wat bijzonder… Is normaal gesproken bijna nooit!!!! Nog een clip… Hmmm … dit is vreemd… Teletekst: geen Herman special… Wat dan? Dan de presentator:“… speciale programmering ivm de dood van Rock N Roll Junkie Herman Brood…”
??????????
ik was in limburg op vakantie, en zat buiten blow te roken, en me opie die voor de tv zat , zat tegen me schreeuwen dat brood dood is, ik geloofde hem niet en dacht dat het een flauwe grap was, herman dood? tsss, ken niet!!!
maar werd toch nieuwsgierig en ging op teletext kijken of ie gelijk had, en DAAR zag ik het trieste bededeling staan, al verbaasde het me niet heel erg super, maar dat ie dan toch zijn eind heeft gemaakt. ik draaide trillend op mn benen een nieuwe en groetere blow, toen die eindelijk af was, keek ik in de lucht en begon te janken (al geef ik dat leiver niet toe, maargoed, er is altijd wel respect voor de prikkers onder elkaar, tof!! trouwens) ik stak mijn blow al huilende op, en liep eind weg waar het rustig was, en zei, herman op jou! maar nu zeggen we, ok.. het was hermans keus, en hij had een goeie reden, maar toch op DAT moment hoort, voel je je ook even dood.
we now forget Herman Brood
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik stond in de keuken me boel te doen radio aan en hoorde het nieuws janken en huilde de hele middag
Toen op Radio Noord Holland meedoen aan een verzoekplaat ik was op de radio wauw koos Rock and Roll Junky en vertelde waarom en meer dat ik een fan ben en me naar voel,blij dat ik op de radio mag, me hele middag was wel verpest,me man kwam thuis en ik zei wat er was en werd er ook naar van, in de avond veel verslag op radio en t.v. volgende dag ging ik de hele dag naar het Hilton hotel
Grrtn Lia
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?