Twee jaar geleden stond Cees in Zwolle ook al zo stoned als een garnaal op het podium.(soms naar lucht te happen)…….
maar met een dronken kont op het podium liggen, klinkt niet echt Rock & Roll vind ik…….Een goeie show neerzetten voor een oude vriend wel….Das pas respect tonen lijkt me.
Hermans nalatenschap zo goed mogelijk vertolken…..daar gaat het bij zo'n avond om!!! Alle ingredienten (goeie muziekanten) waren die avond aanwezig. (was er zelf niet bij….beter zo te horen) Misschien wordt het tijd, wanneer er weer zo iets plaats vindt, om een andere zanger aan te trekken. Zelf vind ik Peter Bootsman een prima Brood vertolker…..of Cees moet er weer staan als een echt Meermensz!
Ja….. Herman lustte hem ook wel (het ging bij hem ook wel eens mis)
Maar hij vond de juiste ballans in “de middelen”……en kon het publiek wel brengen waar het recht op had…pure Wock & Woll!! Ondanks dope & drank was Herman een harde werker….hij heeft zichzelf de pleuris gewerkt……daarom kunnen wij nu nog genieten van wat hij achter liet…..dat maakte Herman juist bijzonder…dat maakte hem Wock & Woll!!
Aldo