Genante vertoning

• ezra

hallo,

ben er ook maar pleitte gegaan.

vond het leuk iedereen weer te spreken en rustig mn spa groen te drinken.

hoorde dat er ook een reportage was bij 4 in t land (rtl 4)

kun je van de week terug kijken in t archief.

voor het laatst in t atelier, het komt niet meer terug.

als de verkoop daar ook nog opgedoekt wordt, hebben we daar bij dante niets meer te zoeken.

en blijft de spa groen in de ijskast.

groeten,

ezra

• Johan de Champs

Ja vrienden,

Jammer van Kees……….hij is als hij zo doorgaat de volgende op de lijst……

Toen ik met Freddie sprak zei hij dat hij de naam van de overledene, op de uitnodiging van de crematie van die dag waar zij geweest waren, zou veranderen in Kees Meerman en deze aan hem geven zodat Kees misschien nog een beetje na gaat denken. Toen ik even bij Kees zat gaf Freddie inderdaad het briefje met de boodschap dat hij dit de volgende dag maar eens goed moet lezen.

Hopelijk helpt het nog. Het was inderdaad een vertoning om hem zo te zien.Ik mocht zelfs even de eerste regel van Still Believe inzetten omdat hij de eerste regel niet eens meer wist!

Maar ja, toch vondt ik het een mooie geslaagde dag …..de rest van de band heeft echt zijn best gedaan om het wat op te krikken.

Luitjes, Groetjes Johan de Champs, IJmuiden

• Sleepin' Bird

Wow, da's wel een toffe actie van Freddie. Wel goed om Kees te confronteren met zijn gedrag. Ik hoop diep in mijn hart dat iemand heeft gefilmd zodat Kees kan zien hoe genant het was.

Inderdaad wel complimenten voor de band, die hebben er alles aan gedaan om er nog iets van te maken maar ik kon het echt niet langer aanzien….

Groetjes,

Franka

• Sleepin' Bird

Moe?????????? Jeetje Marita, de man was echt stomdronken!!!!

• Spitsz

So what ?

Gebruikte Herman nooit alcohol dan?

Was het nooit aan hem te merken ?

Heeft ie ooit verstek laten gaan wegens…?

Was hij niet eigenlijk ook daarom een beetje onze held ?

• Sleepin' Bird

Nee, Herman was zeker niet mijn held omdat hij zich lam kon zuipen. Je had Kees gisteravond moeten zien, dan had je begrepen wat er bedoeld wordt…..dit was niet meer ‘Rock ’n Roll', dit was ronduit ‘zielig’…..

• Michel Peen

alleen maar goed dat animeerman zich heeft vermaakt zoals vroeger.

Dat is Rock and Roll…..!!!!!!!!!!!!!!!!!

waarom zou je nu anders doen?

doorrouse zoals herman ook graag had willen doen, nogmeer dan ie heeft gedaan? hmm.herman kennende wel, hij was DE rock and roll junkie, en naar de andere werd niet gekeken. nu dus wel blijkbaar, was er zelf niet bij.

Wild romance Rules!!!!!!

Herman 4-ever!!!

• @ldo

Twee jaar geleden stond Cees in Zwolle ook al zo stoned als een garnaal op het podium.(soms naar lucht te happen)…….

maar met een dronken kont op het podium liggen, klinkt niet echt Rock & Roll vind ik…….Een goeie show neerzetten voor een oude vriend wel….Das pas respect tonen lijkt me.

Hermans nalatenschap zo goed mogelijk vertolken…..daar gaat het bij zo'n avond om!!! Alle ingredienten (goeie muziekanten) waren die avond aanwezig. (was er zelf niet bij….beter zo te horen) Misschien wordt het tijd, wanneer er weer zo iets plaats vindt, om een andere zanger aan te trekken. Zelf vind ik Peter Bootsman een prima Brood vertolker…..of Cees moet er weer staan als een echt Meermensz!

Ja….. Herman lustte hem ook wel (het ging bij hem ook wel eens mis)

Maar hij vond de juiste ballans in “de middelen”……en kon het publiek wel brengen waar het recht op had…pure Wock & Woll!! Ondanks dope & drank was Herman een harde werker….hij heeft zichzelf de pleuris gewerkt……daarom kunnen wij nu nog genieten van wat hij achter liet…..dat maakte Herman juist bijzonder…dat maakte hem Wock & Woll!!

Aldo

• agnes

juist

• Michel Peen

ik blijf erbij.

alleen maar goed dat animeerman zich heeft vermaakt zoals vroeger.

Dat is Rock and Roll…..!!!!!!!!!!!!!!!!!

waarom zou je nu anders doen?

doorrouse zoals herman ook graag had willen doen, nogmeer dan ie heeft

gedaan? hmm.herman kennende wel, hij was DE rock and roll junkie, en naar de

andere werd niet gekeken. nu dus wel blijkbaar, was er zelf niet bij.

Wild romance Rules!!!!!!

Herman 4-ever!!!