Genante vertoning

• Hupie

Beste Spitsz….., ik kan dat vage geouwehoer van jou vaak niet volgen, maar euh…, dit dan weer wel !

• Sleepin' Bird

Hou nou toch op man ,je weet niet waar je over praat! Je was er niet bij en kunt er dus ook niet over ophouden dus hou je mond dan gewoon!

• Sleepin' Bird

Kijk, jij begrijpt het! Dit was inderdaad verre van Rock 'n Roll….

• Patty

Je mag toch zeker wel je mening geven?

Jij hebt toch ook je mening altijd klaar staan!

• Michel Peen

dan vraag ik me af of jullie wel hebben begrepen wat rock and roll is, met name wild romance.

en zei herman niet: maak er een feest van???

NOU, dat deed meerman, en gelijk had ie!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Sleepin' Bird

Pleur toch op trut! Anoniem reageren en dan weer over mij persoonlijk gaan lopen ouwehoeren…Jezus Christus wat goedkoop

• Sleepin' Bird

Dit was niet ‘er een feest van maken’ dit was ‘stomlazarus zijn’ Michel en nogmaals, je was er niet bij dus waar @!#$ je over???

• Mario

Relax Sleepin' Bird, Michel en Patty mogen het toch wel oneens met je zijn, ook al zijn ze er niet live bijgeweest. Verschil van mening, andere opvatting, whatever. Maar laat de discussie zuiver blijven en niet persoonlijk worden. Dat is nou de fun van het prikbord dat je het hartgrondig met iemand oneens kunt wezen. Maar ff wat anders: weet jij inmiddels wat meer over het gastenboek van Dany?

• Sleepin' Bird

Nope, niets, ik vermoed dat e.e.a. in een nieuw jasje wordt gestoken.

• Fresh Poison

WILD ROMANCE…….was….speed…snelheid (ook sexdrugsdrank&Rock&Roll)

Pure enrgie!!!!

Twee uur doorstampen…..zonder het publiek een adempauze te gunnen!!!

Dat was de Wild Romance!!!

Luister maar eens naar Leeuwarden 1978…./ Lochem 79

De Rock & Roll Ani Meerman..is daarop goed te horen.!!! Toen was hij de beste!!

Niemand was beter of snelle dan Meerman….

Zo herinner ik mij hem graag….niet liggend op een podium….

Dat doe ik dus ook niet……

Wat dat betreft blijft hij een held voor het leven

Gr…