Genante vertoning

• jack

nou, nou, nou … ik zie dat het een reactie van Patty is (hoezo anoniem) en zag dat zij dinsdag Cees Meerman naar voren ‘stuurde’ toen hij vanaf het podium werd geroepen (zij waren net ff aan het praten met elkaar).

• Michel Peen

hmm, ik zal idd niet te persoonlijk worde.

maar ik geef cees groot gelijk,

kijk, er zijn mensen die op terrasje een koffie thee drinken op herman, en hij deed het zoals het echt hoord. jammer dat ik er niet bij was, was ik naast em gaan ligge….

• Patty

:Z Ik was niet anoniem… En ik was toevallig wel aanwezig afgelopen dinsdag bij het optreden van de Wild Romance.

Issue was dat iemand net zoals jij een mening heeft en hem dan ook deelt..

Dus tipje: Goed Lezen.. dan pas oordelen Sleepin' Bird!!

• Michel Peen

birt sleeping…..

• Michel Peen

birD Sleeping…..

• Spitsz

Nou nou, wat een kort lontje !

Iedereen mag hier op dit prikbord z'n mening geven en niet alleen een Sleepin'Bird

die nogal gauw aangebrand is.

En dan dat taalgebruik met oppleuren en trut getuigt niet van enig incasserings- en relativeringsvermogen.

Trouwens, je hoeft niets te incasseren want het was geen opmerking tegen jou gericht, maar in het algemeen dacht ik zo.

Maar als jij zo gauw op je teentjes getrapt bent dan wens ik je veel succes in dit land waar nog meer mensen wonen.

Spitsz.

• Hupie

Nou….nou, pilletjes vergeten ? Doe ff normaal joh, wie denk je wel dat je bent ! Je hoeft er niet bij geweest te zijn om je ‘n voorstelling te maken van iemand die straalbezopen is. Als Michel daar geen moeite mee heeft dan is dat zijn mening en dan mag hij dat hier ook zeggen, mee eens of niet. Je mag er wel op reageren, maar jij wilt iemand de mond snoeren. Weet je wat ’t is, de meeste zijn hier erg bescheiden of te fatsoenlijk om jou ‘s flink de waarheid te vertellen. Toch is dat heel gemakkelijk hoor en je hebt er niet veel woorden voor nodig let maar op ; Franka, je bent ’n opdringerige, erg met jezelf ingenomen, aandacht tekortkomende Bitch !!

• Bert

Franka wat ben jij verandert in positieve zin dan hoor,en niet genant lol

het is dat iemand het tikte hier op het prikbord maar ik en de

vrouw hadden je niet herkend,heb jou van at5 oa ook op mijn harde

schijf staan haha,wel leuk achteraf,RTl 4 stukkie kreeg ik niet opgeslagen..

Grtn en goed weekend allemaal…..

• Michel Peen

ze denkt dat ze alles weet ,en dat haar eigen men ingen belangrijker is dan de ander.

ALS je zo denkt franka, dan moet je hier niet typen,

volgens mij was ik hier eerder ook weg gegaan vanwegen achterlijke ,trutterigge ,gezeik van wat jij niet vind kunnen enzow.

je bent best gezakt.

• Michel Peen

koppie thee erbij??