Maloe Melo

• Michel Peen

en jahoor, mevrouw sleeping beurd kan het weer niet hebben dat ik mn eigen mening heb.

• agnes

ja gek is dat he

• Sleepin' Bird

Het gaat hier niet om een mening, het gaat hier om harde feiten Michel. Kijk nog eens goed naar de foto's, de man is er slecht aan toe!

En waarom je nou toch altijd moet roepen dat ik alles beter wil weten is mij een volslagen raadsel…

• Mario

De teloorgang van Ceesch mag iedereen op zijn eigen manier beleven zonder dat iemand een mening dicteert.

• Hupie

Wat is dit hier toch @!#$…teloorgang ? @!#$ toch op allemaal, Cees laat ‘n baardje staan…So What ? Aan deze foto’s kan ik niet zien dat ie ‘n enkeltje hemel in de pocket heeft…wel dan ? Cees was buis, schande, schande…zo behandel je je fans toch niet…….@!#$ op met dat geleuter, boeien…! Franka, als jij er zo van walgt…waarom zet je deze foto’s dan überhaupt online ? Waarom..? Omdat Franka ernstig zielig is, Franka de kunstschilder, Franka de actrice, Franka de fotografe, rot toch op met dat selfcick geouwehoer !!!

• Michel Peen

mee eens huppie, d8 dat ik weer de enige was, maarja.

• Sleepin' Bird

Ha lekker, we zijn er weer. Ik heb de foto's online gezet omdat daar om gevraagd werd (zie mijn gastenboek)

Overigens zie ik mijzelf absoluut niet als ‘kunstschilder of actrice’ dat ik af en toe eens figureer ergens is een geinige hobby, niet meer en niet minder. Bovendien vraag ik mij echt af wat dit allemaal met het onderwerp te maken heeft!

Ik ben geschrokken van Kees, vond het @!#$ dat hij er zo aan toe was, mag dat soms niet??? Ik wordt doodziek van dat geleuter dat het allemaal maar Rock 'n Roll is en dat je een suffig trutje bent als je niet mee doet aan het zuipfestijn en je helemaal suf blowt, snuift of wat dan ook.

En wat nou selfkicker??? Jezus zeg, is dit het hoofstuk ‘Franka afzeiken’?? ofzo. Nou, ga je Goddeijke gang maar, ik doe er niet meer aan mee allemaal!

En als iemand ooit foto's wil dan mailen ze me maar, dat gezeik ben ik meer dan zat!

• Jaap

Normaal meng ik me nooit in deze discussies, zeker niet wanneer er weer eens flink gescholden wordt en op de persoon wordt gespeeld. Maar ik vind het merkwaardig dat je het mooi kunt vinden om te zien hoe iemand zich naar de kloten helpt. Dat heeft iets zieks. En je zegt er in wezen mee dat je het mooi vindt dat Herman dood is. Daar begrijp ik niks van.

Jaap

• Sleepin' Bird

Hè hè, iemand die snapt wat ik bedoel…thnx Jaap….

• Lou

Jaap, You Said It Right…

Geloof me, er is verdammt weinig Rock'n'Roll aan jezelf finaal kapot maken.En als iemand vind van wel, prima, maar dan heb je in mijn ogen maar verdammt weinig van het leven begrepen.Jezelf kapot maken, is dat dan Rock'n'Roll?Voor iemand die heeft meegemaakt wat jij beweerd te hebben meegemaakt Michel, heb je er maar bar weinig van opgestoken blijkbaar, de realiteit ligt namelijk wel anders kan ik je vertellen.Maar weetje, steek nog een flinke joint aan en Rock'n'Roll lekker verder in je eigen, mooie Rock'n'Roll wereldje……..