Maloe Melo

• Michel Peen

mzzl allemaal. dit heeft nix meer met herman te maken.

en als je hier ook persoonlijk aangevallen, dan vind ik het best.

gegroet,

met alle respect voor iedereen,

• Mario

Eindelijk is Michel weer terug en nu dit.

Wist trouwens niet dat hij zelf ook muziek maakt.

Zang Michel Peen

Slaggitaar Geert Postulart

Website:

www.geproductions.nl

Contact- en boekingsinformatie

info@geproductions.nl

Overige informatie

Soloartiest Michel Peen uit Nootdorp zingt nummers van b.v The Rasmus e.a houd van Rock'n Roll, heeft de grootste en beste Herman Broodpagina op http://members.lycos.nl/hermanbroods/ zijn trots en leven. Michel, je bent een kanjer. Geert/GeProductions

Wat is het beste album ooit?

Cha Cha Herman Brood

Welke band of act vind je werkelijk vreselijk?

Iedereen doet z'n best toch

Wat is jullie droomwens (met de band)?

Ik ben aankomend (nieuw) maar luister ! Heb Geert bereid gevonden voor slaggitaar, onze grote dank voor onze twee beste vrienden voor bas en drums, voor m'n Promo ! dit was mijn wens ! not to forget ! René voor onze geluidstechniek THANKS !!! Droomwens ? This is my way ! en onze hobby al een tijdje

Wat vindt je moeder van jullie muziek?

Helemaal te gek, zo gek dat ze allen gaan winkelen ha,ha

Waar kies je voor? Sex, drugs of rock 'n roll? Waarom?

Alles ! Dan is alles compleet ! Waarom ? niet bekend ! Probeer het eens en vertel het ons okay ? ha,ha.

• Jan

Ook ik meng me niet graag in dit soort geleuter, maar JEZUS, Michel wat een loser ben jij zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja dat is mijn eigen mening

Iemand die een Internet-site heeft met zo vreselijk veel taalfouten ga ik toch echt niet serieus nemen hoor, -jullie moeten voor de gein even dat engelse stukje lezen- hilarisch!!!

En ik ben het daarom geheel met Jaap eens, als je lekker een vete uit wil vechten met Franka ga dat dan lekker via msn of zo doen of ga een keer bij elkaar op de koffie maar van mij er niet mee lastig. Ik kom hier omdat ik een fan van Herman ben en niet om allerlei kinderachtig geleuter aan te horen.

En ja Cees ziet er inderdaad niet zo heel erg goed uit en als jezelf naar de klote helpen Rock 'n Roll is hebben sommige mensen het niet helemaal begrepen denk ik, want voor je 60 jaar de pijp uit gaan is volgens mij niet helemaal de bedoeling.

Jan

• Mario

Jan, leg eens uit waarom je Michel op zijn taalfouten wijst. Lekker belangrijk als je dat bij jezelf niet doet.

• Sleepin' Bird

Even voor de goede orde, ik heb geen vete met Michel.

• Michel Peen

ach, ik heb die site niet eens in elkaar gezet trouwens,

dat heeft een goeie vriend gedaan, die dus ook de productie doet.

en ik was eerder weggegaan, door dit soort gedoe,

ik heb helemaal geen ruzie of, maar dat word wel beetje uitgelokt, als je gaat zegge dat ik loser ben, en weet ik veel.

en ani meerman, ok, heb me misschien beetje vergist/hoop dat iemand dat helpt ofzow. zou inderdaad jammer zijn als ie nou al de pijp uit gaat.

maar mensen, ik heb nix kwaad in de zin, ook niet tegen Sleeping Bird.

maar ik heb al geen zin meer om hier te komen kijken,

en discussies kan niet gevoerd worden blijkt.. jammer.

ik groet jullie.

doei