Hoe was het ???????????????????
God god, madame Franka vind het weer niet “de echte Wild Romance” ik vraag me eigenlijk af wat jij er nou eigenlijk van af weet…..heb je geinformeerd waarom Guzz niet meedoet? En waarom is dit géén Wild Romance?
Jij moet eens stoppen met die kut meningen van je………en gaan genieten v/h leven! Ik ben n.l geweest in een bijna volle Boerderij met een razend enthousiast publiek en een waanzinnig optreden.
Onder de bezoekers was ook Ivo Severijns…..en gezien zijn reactie, kon het zijn goedkeuring wel wegdragen…..of is Ivo ook “niet echt Wild Romance” lid?
Kijk nou eerst eens naar jezelf, en oordeel niet over iets waar a: Je niet bent geweest!! en b: mensen jou uberhaupt niet willen hebben!!!
Jij gaat hier effe zitten bepalen wat of wie de “Wild Romance” is…………..vreselijke DOMBO!!!
God god, madame Franka vind het weer niet “de echte Wild Romance” ik vraag me eigenlijk af wat jij er nou eigenlijk van af weet…..heb je geinformeerd waarom Guzz niet meedoet? En waarom is dit géén Wild Romance?
Jij moet eens stoppen met die kut meningen van je………en gaan genieten v/h leven! Ik ben n.l geweest in een bijna volle Boerderij met een razend enthousiast publiek en een waanzinnig optreden.
Onder de bezoekers was ook Ivo Severijns…..en gezien zijn reactie, kon het zijn goedkeuring wel wegdragen…..of is Ivo ook “niet echt Wild Romance” lid?
Kijk nou eerst eens naar jezelf, en oordeel niet over iets waar a: Je niet bent geweest!! en b: mensen jou uberhaupt niet willen hebben!!!
Jij gaat hier effe zitten bepalen wat of wie de “Wild Romance” is…………..vreselijke DOMBO!!!
PS: Haal dan ook die foto's van je site Van die Kiss Tribute band aardbei!!!!!!!
ik ben ook benieuwd hoe het was geweest, wat ik al zei …: ik kon er helaas niet bij zijn..
ik kan me helemaal in de tekst vinden van heleen…
mensen die hier zitten, zijn allang geen broodfans meer….
of ze denken dat ze dat zijn…
anyway…
ieder zijn ding
maar ga idd niet zeggen dat The wild romance geen wild romance is, en wees blij dat herman zo levend word gehoduen….
de echte Nep broodfans zitten inderdaad te zeiken en te klagen wat niet ok is etc etc..
maar zo gaat dat hier altijd…
dan is het stil, en als er wat te zeiken valt, is er weer leven op dit forum…
snap ook niet waarom dit forum nog bestaat…
groetjes en geniet van het weekend allemaal…
Michel Broodfan….. (De échte)
ben benieuwd hoe hier weer op gereageerd word, blijft altijd spannend
ciao
Was erg goed. Bij binnenkomst twijfelde ik nog, erg veel kale en grijze hoofden in de zaal -D Overigens word ik ook al grijs daar niet van.
Ze waren goed op dreef Ramon, Rudy, Dany, David (totdat zijn versterker er mee ophield) Jan Willem ? (wie weet zijn achternaam?) Peter Romein op sax en uiteraard Stick. Er werden niet alleen de bekende nummers gespeeld zoals Saturday Night, Still Believe, Never Be Clever, Love you like I love myself, Sleepin Bird maar ook de minder bekende, maar vaak live gespeelde nummers als No more Dancin, Checkin out, Telephone, Stay Alive, Champaign and Wine, Hit, Cant Stand it.
Vette aanrader dus…
het blijft een feestje met dat soort optredens, zeker als stig erbij is omdat ie herman vrijloos na kan doen…
al blijft de echte herman altijd bij ons op nummer 1 komt te staan.
vandaar mogen we blij zijn dat een band dit blijft neerzetten.
stig zal ook met dit optreden opdreef zijn geweest :p
denk dat herman jaloers zou zijn :p
anyway
leuk te horen dat het was geslaagd. vond ook jammer dat ik niet “ in de buurt” was
met alle respect, maar wanneer ben je broodfan?
als je blij bent dat onze herman in ere word levend gehouden….
en als je bijv. Stig niet waardeer, dan ben je geen echte brood fan.
er komt natuurlijk wel iets bij kijken.
als je de broodfeeling hebt, kan je mee praten….
maar nogmaals, met alle respect. wil niemand afzeiken…
het is altijd iemand eige keuzes om te bepalen hoe de persoon “ fan” is…
al kan ik niet overal bij zijn, wat ik jammer vind, maar ik heb (last) van de broodfeeling.
en ik waardeer juist dat stig ( van YADAYADA)dit doet, op deze manier. en hoop dat the wild romance vaker met hem gaat touren..
hij is echt super en kheb zeer veel respect voor hem…
1 van de beste, en dat kan ik zegge als broodfan
maar fijn weekend ALLEMAAL…
als ik in god geloofde zou ik zeggen….:
God bless you alll
peace
brood 4-ever
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?