Wild Romance

• leo

heerlijk zo`n tour….en wat nog fijner is………..

Franka komt niet want die vindt het niks…JOEPIE

• Lisa

Ik ben het eigenlijk wel met Franka eens dat iedereen gewoon z'n eigen mening mag hebben. De één vind het leuk, de ander niet, wat maakt dat nou uit?

• michel

tsja, je hoeft het niet leuk te vinden. maar dan moet je ook niet zeggen.. : ik ben broodfan…

want dat ben je dan niet…

anyway

hier nog link van een opname wat gemaakt is in de boerderij met herman/stig ;)

http://www.youtube.com/watch?v=mVz6GQBsNNg

• Marco

Ow, degene die hier altijd rondstrooit met het woordje “respect” en “wat Herman er wel niet van zou hebben gevonden” gaat nu bepalen wie er Broodfan is en wie niet!

• michel

marco ook weer wakker?

dat zijn jou woorden.

je bedoelde vast mij?

he, begint weer op het ouwe forum te lijken…. ;)

RESPECT!!! ;)

zolang still geweest hier, en mensen hebben weer wat te zeiken, en meteen is het weer druk…

zo zie je maar wat voor mensen hier komen…

en of dat nou broodfans zijn? ik weet het niet zo….

maja, ieder zijn ding

greetz

en succes verder hier…

• Marco

Ja, net mijn ogen open, vandaar wat chagerijnig…

Beter wat kritiek en gezeur dan alles zomaar voor zoete koek slikken.

By the way, ik kijk hier dagelijks hoor, maar meestal niet interessant genoeg om te reageren, maar je moet niet gaan vertellen wie wel of wie geen Broodfan is, want dat bepaald ieder voor zich.

Ik denk als je nu nog dagelijks letterlijk met Herman of zijn muziek/kunst bezig bent, je jezelf toch wel fan mag noemen, daarvoor hoef je echt niet veel op dit forum te posten… amen!

• michel

dit klinkt al iets beter… “ respectttttt!!!! ” (omdat ik daar blijkbaar zovaak mee rond strooi..nog maar eens benadrukken)

en ik denk te weten hoe herman iets zou vinden? zo erg is het niet bij mij hoor… niet zo erg bij andere broodfans :p

maar dan moet je wel vanaf het begin lezen.

ik vind het vreemd dat “ broodfans” bijv… Stig niet kan waarderen. of dat de wild romance weer gaat toure…

zouden we toch blij mee moeten zijn als broodfans?

dan zet ik idd mijn vraagtekens….bij die persoon…

anyway,

hier nog filmpie die ik zag van dat optreden ;)

Voor de échte fans, die het wél waarderen ;)

http://www.youtube.com/watch?v=qYrjsHhDxb8

• Marco

Herman was zo divers met zijn uitingen dat iedereen er wat uit kan pikken, de een zijn zeer doordachte meningen, de ander zijn “domme Herman spelen” bij nog dommere tv shows.

De een vind zijn muziek te gek en vind zijn kunst afschuwelijk, en andersom.

De een kan Stick's immitatie waarderen, de ander vind het minder geslaagd.

Allen zijn Broodfans…

• michel

je hebt enigzins gelijk…